درباره ی الپیدان
گروه الپیدان با هدف تامین نیاز مهم شرکتها و اشخاصی که در بستر اپلیکیشن اینستاگرام فعالیت اقتصادی دارند و در پاسخگویی به مهمترین نیاز این گروه، یعنی پاسخگویی به موقع و مناسب به مخاطبان اینستاگرام در جهت افزایش تعامل با مخاطبان و تبدیل مخاطبان به مشتری ، فعالیت خود را از سال 1401 آغاز نموده است .
هدف اصلی الپیدان پیاده سازی یک سیستم جامع دایرکت هوشمند ایسناگرام میباشد که بتواند با قابلیتها و امکانات فراوان ، کلیه نیازهای مشتریان خود در این زمینه را پوشش داده و همچنین راهکارهای خلاقانه و بسیار موثر در جهت ارتباط موثر و تعامل بیشتر با مخاطبانشان را ارائه دهد.
سوالات متداول درباره الپیدان
یک سیستم نرم افزاری پیشرفته است که با توجه به دستورات از پیش تعریف شده توسط شما، قادر به پاسخگویی کامنتها و دایرکتهای مخاطبان شما در اینستاگرام ، به صورت هوشمند و 24 ساعت شبانه روز میباشد.
از جمله امکانات مهم الپیدان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– پاسخگویی هوشمند به دایرکتها و کامنتها و کامنتهای لایوها
– برچسب گذاری و دسته بندی مخاطبان
– تعامل هدفمند با مخاطبان به صورت هوشمند
– افزایش فروش محصولات و خدمات
– ارسال پیامهای پیگیری به مخاطبان با روشهای متنوع و غیر تکراری
– جمع آوری اطلاعات مخاطبان از جمله شماره تماس، نام شهر، جنسیت، سن و …
– آنالیز داده ها
سیتمهای دایرکت هوشمند میبایست بتوانند از طریق رابط کاربری فیسبوک، به اکانت اینستاگرام شما دسترسی داشته باشند و فقط در صورتی قادر به اینکار هستند که توسط شرکت فیسبوک به آنها اجازه دسترسی داده شود. شرکت فیسبوک قبل از اینکه به یک پلتفرم اجازه دسترسی را بدهد آن پلتفرم را از لحاظ امنیتی و سایر موارد دیگر به دقت بررسی میکند و تنها در صورتی آن پلتفرم را تایید میکند که کلیه موارد امنیتی و حریم خصوصی را رعایت کرده باشد. الپیدان نیز از این قاعده مستثنی نیست
الپیدان با بررسی دقیق کلیه پلتفرمهای خارجی مطرح و معتبر از جمله Manychat و Chatfuel ، تمامی امکانات آنها را در پلتفرم خود قرار داده و سه مزیت اساسی الپیدان برای کاربران ایرانی، زبان فارسی و قیمت فوق العاده پایینتر نسبت به نمونه های مطرح خارجی و همچنین رهایی از مشکلات بسیار در پرداخت ارزی برای خرید اکانتهای خارجی برای ساکنین ایران میباشد