دایرکت هوشمند الپیدان

کامنت مارکتینگ

پاسخگویی هوشمند به کامنتها

پاسخ به کامنتها و ارسال اطلاعات خواسته شده در دایرکت برای مخاطب

پاسخ به کامنتها به صورت comment reply به صورت رندوم از بین صدها پیام از پیش تعریف شده شامل متن و ایموجی

مزایای اجرای کامنت مارکتینگ اینستاگرام

رفتن محتوای شما به اکسپلور

اجرای کامنت مارکتینگ از طریق سیستم کامنت خودکار الپیدان، از یک سو باعث افزایش چشمگیر تعداد کامنتهای دریافتی شما برای پست ها و ریلزهای شما میشود و از سوی دیگر پاسخ سریع به کامنتهای دریافتی که امتیاز ویژه ای برای الگوریتم اینستاگرام دارد، به شدت نرخ تعامل ریلز و پستهای شما را بالا میبرد و مسیر را برای ورود محتوای شما به اکسپلور هموار میسازد.

ارتباط سریع با مخاطب

در پست، ریلز و لایو اینستاگرام از مخاطبان خود بخواهید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص یک خدمت یا محصول شما، عدد یا کلمه مشخصی را کامنت کنند و بلافاصله اطلاعات مورد نظر را در بخش دایرکت دریافت کنند. به این ترتیب هم تعامل درستی با مخاطب برقرار شده و تجربه خوشایندی به مخاطب میدهید و نکته دیگر اینکه تعداد کامنتهای دریافتی پستهای شما افزایش پیدا میکند و نرخ بازدید پستهای شما افزایش میابد

صرفه جویی بسیار در زمان

از مهمترین دغدغه های شما به عنوان صاحب یک پیج اینستاگرام این است که فرصت و زمان کافی برای پاسخ به کامنتها را ندارید ، در صورتی که پاسخ به کامنتها یکی از مهمترین معیارهای الگوریتم اینستاگرام برای سنجش نرخ تعامل پیج شما است 

قابلیتهای بخش کامنت مارکتینگ اینستاگرام

ارسال پاسخ به صورت آنی

با توجه به کلمه کلیدی ارسال شده توسط مخاطب در بخش دایرکت یا کامنت، پلتفرم به صورت آنی پاسخهای از پیش تعریف شده که توسط شما ایجاد شده است را برای آن مخاطب ارسال میکند

ارسال متن، عکس، فیلم ، لینک و ...

امکان ارسال چندین پاسخ به مخاطب، شامل ارسال متن، عکس، فیلم، کاتالوگ محصول، لینک، دکمه

پرسش و پاسخ با مخاطب

شما میتوانید علاوه بر ارسال یک سری اطلاعات مشخص به مخاطب، نظر و انتخاب مخاطب را به صورت آیتمهای چند گزینه ای از مخاطب بپرسید و بسته به اینکه مخاطب شما چه گزینه ای را انتخاب میکند، پاسخهای مربوطه را ارسال کنید.

همین حالا   رایگان ثبت نام کنید

استفاده رایگان از کلیه امکانات به مدت یک ماه

شما میتوانید با ثبت نام رایگان در پلتفرم الپیدان و اتصال آن به اکانت اینستاگرام خود، از کلیه امکانات این پلتفرم به مدت یک ماه به صورت کاملا رایگان استفاده کنید و از مزایای آن و تغییری که در کسب و کار شما ایجاد میکند حیرت زده خواهید شد.

به شما این اطمینان را خواهیم داد که در انتهای ماه ، بدون کوچکترین شک و تردیدی اقدام به تهیه اشتراک الپیدان خواهید نمود و به کمک الپیدان مسیر ترقی و پیشرفت را با سرعت هر چه تمام تر طی خواهید نمود

توضیح بخش کامنت مارکتینگ اینستاگرام

یکی دیگر از بخشهای مهم پلتفرم الپیدان که باعث افزایش نرخ تعامل با مخاطب میشود، بخش کامنت مارکتینگ است.

بخش کامنت مارکتینگ اینستاگرام، در پلتفرم دایرکت هوشمند الپیدان ، شامل دو بخش مهم میباشد:

پاسخ به کامنتها در بخش دایرکت اینستاگرام

از ویژگی کامنت در اینستاگرام بهترین استفاده ممکن در برقراری ارتباط موثر و سریع با مخاطبان خود را بکنید.

شما میتوانید در پستها و ریلزها و در لایوهای اینستاگرام خود، از مخاطبان خود بخواهید که برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص یک خدمت یا کالا، یک عدد یا کلمه کلیدی خاص را کامنت کنند و پلتفرم به صورت خودکار به این مخاطبان اطلاعاتی که توسط شما در پلتفرم به صورت یک گردش کار مشخص تعریف شده است را ارسال میکند. این بخش شبیه به بخش دایرکت هوشمند پلتفرم عمل میکند و تمامی امکانات و قابلیتهای بخش دایرکت هوشمند را دارد. 

برای مشاهده بخش دایرکت هوشمند و قابلیتهای آن اینجا کلیک کنید

وقتی مخاطبان شما ببینند که از طریق کامنت میتوانند به راحتی اطلاعات مشخصی که مد نظرشان است را  سریع و در لحظه دریافت کنند، این تجربه دلنشین که شما به مخاطبان خودتان میدهید و  وقتی که ببینند به کامنت هایشان به سرعت پاسخ داده میشود ، این موضوع احتمال اینکه مخاطبان با محتواهای شما تعامل بیشتری برقرار کنند را  به شدت افزایش میدهد و در نتیجه هم فروش شما افزایش میابد و هم طبق الگوریتم اینستاگرام ، محتواهای شما ارزشمند در نظر گرفته شده و به سرعت وارد اکسپلور خواهد شد.

پاسخ به کامنتها در بخش کامنت (Comment Reply)

سیستم کامنت خودکار الپیدان چگونه کار میکند:

حالت اول : متن کامنت دریافتی حاوی یک عدد یا کلمه کلیدی مربوط به یک خدمت یا محصول شما باشد:

در این حالت ابتدا به کامنت مربوطه در همان بخش کامنت پاسخی ارسال میشود. برای جلوگیری از ارسال پاسخ تکراری به کامنتهای ورودی ، پلتفرم پاسخها را به صورت رندوم از بین صدها پاسخ از پیش تعریف شده در پلتفرم که توسط شما قابل ادیت و اضافه کردن نیز هست ، ارسال میکند.
پاسخهایی از قبیل :  سلام، لطفا دایرکت را چک کنید /  دایرکت شد خدمتتون / اطلاعات به زودی برای شما ارسال میشود /  با تشکر، اطلاعات دایرکت شد / اطلاعات مورد نظر شما ارسال شد /  و ….

در گام بعدی اطلاعات خواسته شده توسط مخاطب به صورت دایرکت برای او ارسال میشود.

حالت دوم: متن کامنت دریافتی حاوی کلمات یا ایموجی هایی باشد که صرفا جنبه تعامل دارد ، متنهایی از قبیل : عالی بود / چقدر زیبا / کارتون عالیه / قشنگ بود / زیبا بود / و ….

در این حالت به کامنت مربوطه در همان بخش کامنت پاسخی به صورت رندوم ارسال میشود .
پاسخهایی از قبیل : ممنون از شما / مرسی دوست عزیز / شما لطف دارید / متشکر / سپاس از شما / مرسی از نظر مثبت شما / و ….

حالت سوم: متن کامنت دریافتی هیچ یک از موارد بالا نباشد:

در این حالت پاسخی ارسال نمیشود 

سوالات متداول درباره دایرکت هوشمند

چنانچه پیام دریافتی در بخش دایرکت، حاوی کلمه کلیدی یا عددی باشد که قبلا توسط شما در پلتفرم تعریف شده است، پلتفرم به صورت آنی و اتومات، گردش کار مربوطه ای که برای آن کلمه یا عدد ایجاد کرده اید را برای مخاطب ارسال میکند.

 

پیامهای دریافتی که حاوی کلمه یا عددهای کلیدی شما نباشد ( از قبیل پیامهای متفرقه توسط مخاطبین) و پلتفرم قادر به پاسخگویی به آنها نباشد به صورت Unread باقی میماند و به صورت اتومات وارد دسته بندی “خوانده نشده” میشود. شما با مراجعه به بخش مربوطه میتوانید این پیامها را مشاهده کنید و به صورت دستی به آنها پاسخ بدهید. البته میتوانید تعداد زیادی پاسخ آماده در پلتفرم تعریف کنید و بدون نیاز به تایپ مجدد ، یک یا چند پاسخ از پیش تعریف شده را برای مشتری ارسال کنید

شما میتوانید هم از طریق اینستاگرام و هم از طریق پلتفرم به دایرکتهای پاسخ داده نشده، به صورت دستی پاسخ بدهید. البته با توجه به امکانات بیشتری که به دایرکت پلتفرم در اختیار شما قرار میدهد شما نیز صد در صد تمایل خواهید داشت که از داخل پلتفرم به دایرکتها و با سرعت خیلی بیشتر و راحتتر ، پاسخ دهید

در بخش آنالیز پلتفرم امکانات بسیاری برای شما طراحی شده است. از جمله اینکه میتوانید تعداد پاسخهای اتومات ارسال شده توسط پلتفرم را برای یک روز یا یک بازه زمانی خاص مشاهده کنید و یا تعداد پاسخها برای یک کلمه کلیدی خاص را در آن بازه زمانی مشاهده کنید. در کل بخش آنالیز به شما امکان آنالیز و بررسی پیامهای دریافتی را از جنبه های مختلف میدهد

با توجه به محدودیتهایی که از سمت اینستاگرام در نظر گرفته شده است بهتر است که در ارسال پاسخ به یک مخاطب از تعداد زیادی متن و عکس و فیلم استفاده نشود و به صورتی پاسخ داده شود که از محدودیتهای اینستاگرام عبور نکنید. ضمن اینکه ارسال تعداد زیاد پیام باعث خسته شدن مخاطب میشود و با قطع ارتباط با شما، تعامل از بین میرود. بنابراین بهتر است که در متنهای ارسالی خود از دکمه استفاده کنید که چنانچه مخاطب خودش مایل به دریافت اطلاعات کاملتر در خصوص یک محصول یا خدمت شما هست با زدن بر روی دکمه پاسخهای مربوطه برایش ارسال شود.

فرمت فیلم میبایست به صورت MP4 و حداکثر 25M باشد. فرمت عکس میتواند JPG یا PNG و حداکثر 5 مگ باشد.

فرمت صدا باید از نوع Ogg باشد. چانچه فایل صوتی شما فرمت دیگری دارد به راحتی از طریق وبسایتهای آنلاین رایگان میتوانید فرمت آن را تغییر دهید.

طبق قوانین اینستاگرام ، شما در هر ساعت مجاز به پاسخ به حداکثر 200 پیام دریافتی هستید و بنابراین پلتفرم چنانچه 200 پاسخ در یک ساعت را به اتمام برساند باید مابقی پاسخها را پس از اتمام یک ساعت انجام دهد.

چرا دیده شو را انتخاب کنیم؟
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
مهدیار حسنی
مالک برند پارس شاپ
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
آرش محمدی
مالک برند ایرانی شاپ
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
فرهاد رضایی
مالک برند کفش ملی

چرا  الپیدان را انتخاب کنیم؟

اگر دغدغه پاسخگویی به مخاطبن خود در اینستاگرام را دارید و برای اینکار مجبور به استخدام چندین ادمین اینستاگرام هستید، دسیتار الپیدان اینکار رو به بهترین نحو ممکن برای شما انجام میده و مخاطبان شما رو از نحوه پاسخگویی به آنها شگفت زده میکنه​

اگر به دنبال افزایش تعامل با مخاطبان خود هستید تا با داشتن یک پیج پویا ، رنگ بالایی از اینستاگرام دریافت کنید و پستها و ریلزهای شما به سرعت وارد اکسپلور بشه، دستیار الپیدان بهترین گزینه برای شماست​

اگر میخواهید مخاطبان خود در اینستاگرام را گروه بندی و دسته بندی و آنالیز کنید تا قادر به ارسال پیامهای هدفمند به هر گروه از مخاطبان باشید و به این ترتیب نرخ فروش کالا یا خدماتتان را به سرعت افزایش بدهید، دستیار الپیدان بهترین گزینه برای شماست​

مقالات الپیدان
کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام
عمومی
زهرا چناری

کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام

کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی هوشمندانه، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که منابع مالی خود را به شکلی بهینه‌تر مدیریت کنند. در این مقاله از الپیدان، به بررسی راهکارهای کاهش هزینه‌های تبلیغات در اینستاگرام خواهیم پرداخت تا شما بتوانید کمپین‌های تبلیغاتی موفقی را با بودجه‌ای محدود راه‌ اندازی کنید. امروز،

سئو در اینستاگرام
عمومی
زهرا چناری

سئو در اینستاگرام تاثیر دارد؟

سئو در اینستاگرام به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌ها اشاره دارد که هدف آن بهبود دیده شدن و دسترسی به محتوای شما در این پلتفرم اجتماعی است. با استفاده از هشتگ‌های مناسب، بهینه‌سازی بیو و تولید محتوای جذاب و مرتبط، می‌توانید تعامل بیشتری از سمت کاربران جذب کنید. سئو در اینستاگرام به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها

نرخ تبدیل در فروشگاه اینستاگرامی برای فروش
تخصصی
زهرا چناری

نرخ تبدیل در فروشگاه اینستاگرامی برای فروش

نرخ تبدیل در فروشگاه‌ اینستاگرامی برای فروش، به عنوان یکی از معیارهای کلیدی موفقیت در تجارت آنلاین محسوب می‌شود. این نرخ نشان‌ دهنده درصد بازدیدکنندگانی است که پس از مشاهده محصولات، اقدام به خرید می‌کنند. برای افزایش این نرخ، استفاده از تصاویر با کیفیت، توصیف‌های جذاب و اطلاع‌رسانی دقیق درباره ویژگی‌ها و مزایای کالاها ضروری

هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟


پس فرم رو پر کن…

لطفا برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

ارسال پیامهای پیگیری به مخاطبان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.

تگ گذاری و دسته بندی مخاطبان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.

افزایش فروش محصولات و خدمات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.

پیمایش به بالا