کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام
کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی هوشمندانه، به کسبوکارها این امکان را میدهد که منابع مالی خود را به شکلی بهینهتر مدیریت
الپیدان دستیار 24 ساعته شما برای ارسال پاسخ های اتومات به تمامی دایرکتها و کامنتهای پیج اینستاگرام شما.
با قابلیتهای فوق العاده دایرکت خودکار اینستاگرام الپیدان آشنا شوید.
بر اساس رفتار مخاطب شما در حال و گذشته و تحلیل آیتمهای مختلف و بررسی شرطها، مسیر مکالمه با مخاطب را هوشمندانه و بهصورت اتوماتیک تغییر میدهد.
بهجای یک ربات پاسخگو، یک سیستم مکالمهساز قدرتمند در اختیار دارید؛ هوشمند، منعطف و قابل توسعه برای هر سناریویی که در ذهن دارید.
با تاییدیه شرکت فیسبوک
در اتصال الپیدان به اکانت اینستاگرام به هیچ عنوان نیازی به یوزر و پسورد پیچ شما نیست.
دایرکت هوشمند اینستاگرام الپیدان یک پلتفرم مورد تایید شرکت فیسبوک است که با اتصال به اکانت اینستاگرام شما، امکانات بیشماری از جمله پاسخ اتوماتیک و هوشمند به دایرکت و کامنت ها در بخش دایرکت و کامنت و لایو اینستاگرام را در اختیار شما قرار میدهد.
به محض دریافت پیام ، پلتفرم الپیدان تمامی پاسخهایی که از قبل توسط شما تعریف شده است ( که میتواند شامل متن، عکس، فیلم، صوت، لینک و … باشد) را برای آن مخاطب به صورت آنی ارسال میکند.
در دایرکت اتومات اینستاگرام الپیدان همچنین میتوانید به صورت اتومات مخاطبان خود را برچسب گذاری و دسته بندی کنید و الپیدان پیامهای از پیش تعریف شده شما را در بازه های زمانی که شما مشخص کرده اید برای مخاطبان هر دسته بندی ارسال میکند.
استفاده رایگان از کلیه امکانات به مدت ده روز
شما میتوانید با ثبت نام رایگان در پلتفرم الپیدان و اتصال آن به اکانت اینستاگرام خود، از کلیه امکانات این پلتفرم به مدت ده روز به صورت کاملا رایگان استفاده کنید و از مزایای آن و تغییری که در کسب و کار شما ایجاد میکند حیرت زده خواهید شد.
به شما این اطمینان را خواهیم داد که در انتهای دوره، بدون کوچکترین شک و تردیدی اقدام به تهیه اشتراک الپیدان خواهید نمود و به کمک الپیدان مسیر ترقی و پیشرفت را با سرعت هر چه تمام تر طی خواهید کرد.
اگر به دنبال راهی مؤثر برای ارسال مدیریت پیج اینستاگرام هستید، پلفترم الپیدان با مجموعهای از امکانات کاربردی، تجربهای متفاوت از دایرکت اتومات اینستاگرام را در اختیار شما میگذارد. پاسخگویی اتومات و 24 ساعته به تمامی پیامها و کامنتها، ارسال پیامهای یادآوری و فالوآپ ، دسته بندی و تگ گذاری اتومات مخاطبان و ارسال پیامهای از پیش تعریف شده برای هر دسته مختص خود آن دسته ، تحلیل رفتار فالوورها و … همه در یک نرمافزار ساده، سریع و قابل تنظیم. در ادامه با ویژگیهای کلیدی نرمافزار الپیدان آشنا شوید.
پاسخ آنی و اتومات به تمامی دایرکتها، استوری ریپلایها و کامنتهای لایو دریافت شده در اینستاگرام با توجه به کلمات کلیدی و دستورات و چارتهای از پیش تعریف شده توسط شما. امکان تولید بیشمار فلوچارت با کلمه های کلیدی متفاوت برای شما وجود دارد و محدودیت تعداد ندارید.
علاوه بر اینکه به کامنتهای دریافتی به صورت دایرکت به مخاطب پاسخ میدهید و اطلاعات لازم را برا اون ارسال میکنید ، جهت افزایش تعامل ریلز و پستها، در بخش کامنت نیز یک پاسخ رندوم ارسال میشود ( مثلا: سلام، اطلاعات خدمتتون دایرکت شد). این آپشن را برای هر ریلز یا پستی که صلاح بدانید میتوانید فعال کنید.
در پلتفرم دایرکت اتومات الپیدان بر خلاف پلفترم های دیگر این امکان وجود دارد که هر کجای فلوچارتی که میسازید بتوانید از مخاطب بخواهید که برای ادامه دریافت اطلاعات میبایست پیج شما را فالو کرده باشد. با این قابلیت میتوانید ابتدا کمی اطلاعات برای مخاطب ارسال کنید و مخاطب را درگیر نمایید و در مرحله بعد شرط فالو را اجرا کنید. با اینکار احتمال اینکه مخاطب از فالو کردن و ادامه فرایند منصرف شود بسیار پایین می آید.
در لایوهای اینستاگرام خود از ببیندگان بخواهید برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص یک موضوع یا محصول خاص و یا دریافت کد تخفیف، عبارت یا عدد خاصی را کامنت کنند.
شما با امکان ارسال متن ، ایموجی، فیلم، عکس، ویترین ( گالری محصولات و خدمات)، صدا، دکمه و لینک سایت میتوانید هر گونه محتوایی را برای مخاطب خود ارسال کنید.
محصولات و خدمات خود را در بخش محصولات تعریف کنید. عکس، عنوان، توضیح و قیمت محصولات را ثبت کنید. سپس در فلوهایی که میسازید در هر جایی که لازم است یک یا چند محصول را فراخوانی کنید.
محصولات و خدمات خود را به صورت اسلایدی ( ویترین ) به مخاطبان خود نمایش دهید شما میتوانید یک اسلایدر با حداکثر 10 کارت را طراحی نمایید که ظاهری زیبا و جذاب به مخاطب ارائه میدهد
برای موارد پر تکرار مثل نحوه سفارش، دسته بندی محصولات، فرم دریافت اطلاعات مشتری، نظر سنجی و … یک فلو مجزا درست کنید. سپس در فلوهای مختلف ، هر کجا که لازم داشتید آنها را فراخوانی کنید.
در خیلی موارد مخاطب کلمه کلیدی یا عدد مورد نظر شما را ارسال نمیکند و در عوض به عنوان مثال اسکرین شات از یک محصول یا خدمت شما را ارسال میکند و اطلاعات تکمیلی میخواهد. شما به راحتی میتوانید در بخش inbox لیست فلوها را باز کرده و فلو مربوط به آن محصول را به صورت دستی برای آن مخاطب فراخوانی کنید.
با قابلیت منوی ثابت پایین چت یا persistent menu میتوانید سه عدد دکمه تعریف کنید و هر دکمه را به یک فلو یا لینک متصل کنید. این سه دکمه همیشه در بخش پیام در پایین صفحه به مشتری نمایش داده میشود. کاربرد آن برای سوالات پر تکرار مثل نحوه سفارش، آدرس فروشگاه و … میباشد
بخش سولات متداول یا Ice Breakers در خود اینستاگرام نیز وجود دارد و وقتی مخاطب برای اولین بار میخواهد به شما پیام بدهد، چهار سوال متداولی که شما تعریف کرده اید برای اون نمایش داده میشود. این چهار سوال را میتوانید در پلتفرم الپیدان تعریف و مدیریت کنید
یکی از عوامل بسیار مهم در افزایش نرخ فروش کالا و خدمات و همچنین افزایش تعامل مخاطبان شما با شما، اجرای درست و اصولی مبحث تعامل هدفمند میباشد. تعامل هدفمند باعث میشود بتوانید با مخاطبان خود بسته به علایق آنها و موضوعات مورد توجه آنها برای آنها پیام ارسال کنید.
استفاده درست از پلتفرم ربات دایرکت هوشمند اینستاگرام باعث عامل هدفمند با مخاطب، پاسخدهی سریع و دقیق به سوالات آنها، پیگیری های به موقع ، ارسال پیامهایی از قبیل تخفیفهای ویژه و … میوشد و به طرز چشمگیری منجر به افزایش فروش محصولات و خدمات شما خواهد شد.
در بخش پیام ها ( Inbox ) علاوه بر امکان ارسال دستی یک فلو برای یک مخاطب، میتوانید از بین تعداد بیشمار پیامهای متنی ساده که در پلتفرم ذخیره کرده اید نیز یک یا چند مورد را به صورت دستی برای مخاطب ارسال کنید.
در بخش مخاطبان (Contacts) پلتفرم الپیدان میتوانید لیست کلیه مخاطبان خود را مشاهده کنید و لیست را بر اساس آیتمهای مختلف از قبیل برچسب ها و فیلدهای مختلف فیلتر کنید و خروجی بگیرید. اینکار برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی بر روی گروهی خاص از مخاطبان کاربرد دارد.
شما قادر خواهید بود با تهیه فرمهای خاص و ارسال اتومات فرم به مخاطبان، اطلاعاتی نظیر شماره تماس، ایمیل، شهر محل سکونت، محصولات و خدمات مورد علاقه آنها ، نظر سنجی در خصوص محصول خریداری شده و … را جمع آوری و در سیستم به صورت ذخیره شده داشته باشید و با داشتن این اطلاعات قادر به تعامل بیشتر و هدفمند با مخاطبان و اجرای کمپین های تبلیغاتی هدفمند خواهید بود
پیاده سازی CRM : با طراحی شما در داخل فلوها ، پلفترم با بررسی شرطهای مشخص شده توسط شما یا در صورتیکه مخاطب مراحل خاصی را طی کند، به آن مخاطب به صورت اتوماتیک برچسب مربوطه را خواهد داد و یا فیلد مشخص شده ای را برای اون پر خواهد کرد. از این اطلاعات میتوانید برای طراحی فلوچارتهای پیچیده استفاده کنید و برای مخاطبان بسته به اینکه چه فیلد یا برچسبی داشته باشند پیامهای متفاوتی ارسال کنید.
در داخل یک فلو میتوانید برای هر مخاطب ورودی مشخص کنید که چه برچسبها و چه فیلدهایی بررسی شود و برای هر مخاطب بسته به اطلاعات جمع آوری شده از مخاطب در قبل و یا در حین اجرای فلو ، پیامهای خاصی ارسال کنید. به این ترتیب سیستم از حالت خطی و ارسال یکسری پیام مشخص برای تمام مخاطبان خارج و به یک سیستم منعطف و هوشمند تبدیل میشود
تمامی داده ها در سیستم ذخیره میشود و شما قادر به گزارش گیری و آنالیز داده ها به صورت های مختلف و با فیلترهای مختلف خواهید بود. به عنوان مثال میتوانید گزارش تعداد مخاطبانی که در یک بازه زمانی مشخص در خصوص یک محصول یا خدمات شما یا در خصوص یک پست یا ریز شما از شما درخواست قیمت یا اطلاعات کرده اند را داشته باشید و از ایمل و شماره موبایلهای آنها خروجی گرفته و در کمپینهای تبلیغاتی خود از آنها استفاده کنید.
پاسخ اتومات به تمامی دایرکتهای دریافت شده در اینستاگرام با توجه به کلمات کلیدی و دستورات از پیش تعریف شده توسط شما، به صورت خودکار .
اجرای صحیح و دقیق استراتژی کامنت مارکتینگ : پاسخگویی اتومات به تمامی کامنت های دریافت شده در پست ها و ریلزها با توجه به دستورات از پیش تعریف شده توسط شما.
پاسخ اتومات و هوشمند به تمامی ریپلایهای مخاطبان شما بر روی استوریهای شما با توجه به کلمات کلیدی و دستورات از پیش تعریف شده توسط شما به صورت کاملا خودکار.
در لایوهای اینستاگرام خود از ببیندگان بخواهید برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص یک موضوع یا محصول خاص و یا دریافت کد تخفیف، عبارت یا عدد خاصی را کامنت کنند.
پیاده سازی CRM : با قابلیت برچسب گذاری و دسته بندی مخاطبان خود ، قادر خواهید بود پیامهای مشخص و از پیش تعریف شده ای را برای گروه خاصی از مخاطبان خود به صورت زمانبدی شده ارسال نمایید. از موارد استفاده سیستم برچسب گذاری و دسته بندی مخاطبان میتوان به پیگیری فروش و …
یکی از عوامل بسیار مهم در افزایش نرخ فروش کالا و خدمات و همچنین افزایش تعامل مخاطبان شما با شما، اجرای درست و اصولی مبحث تعامل هدفمند میباشد. تعامل هدفمند باعث میشود بتوانید با مخاطبان خود بسته به علایق آنها و موضوعات مورد توجه آنها برای آنها پیامهای از پیش …
یکی از مهمترین بخشها و در حقیقت هسته مرکزی و اصلی پلتفرم الپیدان، بخش پاسخگویی هوشمند به دایرکتها میباشد.
توضیح این بخش به صورت کلی و خلاصه این است که پیامهای دریافتی در بخش دایرکت اینستاگرام توسط پلتفرم الپیدان ارزیابی میشود و نسبت به کلمه یا عدد کلیدی که توسط مخاطب برای شما ارسال شده است، گردش کار یا همان پاسخهای از پیش تعریف شده شما برای آن کلمه کلیدی، توسط پلتفرم و به صورت آنی برای آن مخاطب ارسال میشود.
شما میتوانید بسته به نوع محصول یا خدماتی که ارائه میدهید ، از مخاطب خود بخواهید که برای دریافت قیمت یا اطلاعات کامل درخصوص یک محصول یا خدمت خاص شما و یا یک گروه محصول یا خدمات شما، یک کلمه یا عدد خاص را برای شما دایرکت کند و با توجه به گردش کاری که برای آن کلمه یا عدد تعریف کرده اید، در صورت دریافت آن کلمه کلیدی در دایرکت، پلتفرم الپیدان به صورت آنی گردش کار مربوطه را برای آن مخاطب ارسال مینماید. در هر گردش کار شما میتوانید چندین پیام را به صورت پشت سر هم برای مخاطب ارسال کنید که شامل متن، صوت، ویدئو، لینک، دکمه، فرم درخواست اطلاعات ، کاتالوگ و … میباشد.
شما میتوانید ارسال پاسخ را به صورت پرسش و پاسخ و شرطی انجام بدهید. به عنوان نمونه شما سه پیشنهاد به مخاطب میدهید و مخاطب با کلیک بر روی گزینه انتخابی خود، اطلاعات کامل مربوط به آن گزینه ( مثل محصول یا خدمت) را دریافت خواهد کرد. همچنین بسته به اینکه مخاطب شما چه انتخابهایی داشته میتوانید مخاطب را به یک سکانس خاص متصل کنید و توسط آن سکانس ، پلتفرم به صورت خودکار و در آینده برای آن مخاطب پیامهای از پیش تعریف شده شما در آن سکانس را ارسال خواهد کرد که این موضوع در بخش سکانسها به صورت کامل توضیح داده شده است.
همچنین بسته به انتخابهای مخاطب ، پلتفرم قادر است به صورت اتومات آن مخاطب را جزو یک یا چند دسته بندی یا برچسب خاصی که قبلا توسط شما برای پلتفرم تعریف شده است، قرار دهد و به این صورت مخاطبان خود را به صورت اتومات دسته بندی و برچسب گذاری میکنید که این موضوع در بحث پیگیریهای آتی برای تبدیل کردن مخاطب به مشتری، بسیار به شما کمک خواهد کرد.
تمامی پیامهای ارسال شده توسط پلتفرم ، در بخش پیامها قابل مشاهده میباشد
سوالات متدوال درباره پاسخ خودکار دایرکت اینستاگرام
خیر. اتصال الپیدان به اکانت اینستاگرام شما فقط از طریق مجوز اتصال فیسبوک انجام میشود.کافی است در سایت اینستاگرام در اکانت خود لاگین کرده و سپس وارد پنل دایرکت هوشمند شده و مابقی فرایند را انجام دهید.
یک سیستم نرم افزاری پیشرفته است که با توجه به دستورات از پیش تعریف شده توسط شما، قادر به پاسخگویی کامنتها و دایرکتهای مخاطبان شما در اینستاگرام ، به صورت هوشمند و 24 ساعت شبانه روز میباشد.
از جمله امکانات مهم الپیدان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– پاسخگویی هوشمند به دایرکتها و کامنتها و کامنتهای لایوها
– برچسب گذاری و دسته بندی مخاطبان
– تعامل هدفمند با مخاطبان به صورت هوشمند
– افزایش فروش محصولات و خدمات
– ارسال پیامهای پیگیری به مخاطبان با روشهای متنوع و غیر تکراری
– جمع آوری اطلاعات مخاطبان از جمله شماره تماس، نام شهر، جنسیت، سن و …
– آنالیز داده ها
سیتمهای دایرکت هوشمند میبایست بتوانند از طریق رابط کاربری فیسبوک، به اکانت اینستاگرام شما دسترسی داشته باشند و فقط در صورتی قادر به اینکار هستند که توسط شرکت فیسبوک به آنها اجازه دسترسی داده شود. شرکت فیسبوک قبل از اینکه به یک پلتفرم اجازه دسترسی را بدهد آن پلتفرم را از لحاظ امنیتی و سایر موارد دیگر به دقت بررسی میکند و تنها در صورتی آن پلتفرم را تایید میکند که کلیه موارد امنیتی و حریم خصوصی را رعایت کرده باشد. الپیدان نیز از این قاعده مستثنی نیست
الپیدان با بررسی دقیق کلیه پلتفرمهای خارجی مطرح و معتبر از جمله Manychat و Chatfuel ، تمامی امکانات آنها را در پلتفرم خود قرار داده و سه مزیت اساسی الپیدان برای کاربران ایرانی، زبان فارسی و قیمت فوق العاده پایینتر نسبت به نمونه های مطرح خارجی و همچنین رهایی از مشکلات بسیار در پرداخت ارزی برای خرید اکانتهای خارجی برای ساکنین ایران میباشد
بر خلاف پلتفرم های دایرکت هوشمند دیگر که از سیستم خطی استفاده میکنند، الپیدان با استفاده از سیستم طراحی گفت و گو به صورت فلوچارتی و چارتهای تعاملی ، بر اساس رفتار مخاطب در حال و گذشته و بررسی شرطهای مختلف و اطلاعات مخاطب در تگها و فیلدهای مختلف، مسیر مکالمه با مخاطب را به صورت هوشمندانه و اتوماتیک تغییر میدهد.
چنانچه پیام دریافتی در بخش دایرکت، حاوی کلمه کلیدی یا عددی باشد که قبلا توسط شما در پلتفرم تعریف شده است، پلتفرم به صورت آنی و اتومات، گردش کار مربوطه ای که برای آن کلمه یا عدد ایجاد کرده اید را برای مخاطب ارسال میکند.
پیامهای دریافتی که حاوی کلمه یا عددهای کلیدی شما نباشد ( از قبیل پیامهای متفرقه توسط مخاطبین) و پلتفرم قادر به پاسخگویی به آنها نباشد به صورت Unread باقی میماند و به صورت اتومات وارد دسته بندی “خوانده نشده” میشود. شما با مراجعه به بخش مربوطه میتوانید این پیامها را مشاهده کنید و به صورت دستی به آنها پاسخ بدهید. البته میتوانید تعداد زیادی پاسخ آماده در پلتفرم تعریف کنید و بدون نیاز به تایپ مجدد ، یک یا چند پاسخ از پیش تعریف شده را برای مشتری ارسال کنید
شما میتوانید هم از طریق اینستاگرام و هم از طریق پلتفرم به دایرکتهای پاسخ داده نشده، به صورت دستی پاسخ بدهید. البته با توجه به امکانات بیشتری که به دایرکت پلتفرم در اختیار شما قرار میدهد شما نیز صد در صد تمایل خواهید داشت که از داخل پلتفرم به دایرکتها و با سرعت خیلی بیشتر و راحتتر ، پاسخ دهید
بله ، امکان ارسال عکس، فیلم و صدا و تولید دکمه از قابلیتهای پایه پلتفرم الپیدان میباشد.
الپیدان علاوه بر ارسال پاسخ خودکار به کامنتهای پست و ریلز، کامنتهای استوری و پیامهای دایرکت، امکانات فوق العاده دیگری در اختیار شما قرار میدهد که از جمله آنها میتوان به سیستم تگ گذاری و دسته بندی مخاطبان، تولید بینهایت فیلدهای اختصاصی برای مدیریت مشتریان و گزاش گیریهای پیشرفته اشاره کرد.
بله، الپیدان تمامی پیامهای دریافتی و ارسال شده به مخاطبان را نگهداری میکند ( حتی پیامهایی که شما به صورت دستی ارسال کرده اید).
بله، در بخش لیست پیامها، شما کلیه پیامهای دریافتی و ارسالی را مشاهده میکنید و میتوانید پیامهای دریافتی که هیچ کلمه کلیدی در آنها وجود ندارد و هیچ جریان گفت و گویی توسط سیستم برای آنها اجرا نشده است را دیده و همینجا به صورت دستی به آنها پاسخ دهید.
بله ، امکانات فوق العاده ای برای شما در نظر گرفته شده. به طوری که مطمئنا ترجیح خواهید داد پاسخ به پیامهای تیریگر نخورده را نیز از طریق پلتفرم الپیدان انجام دهید. در الپیدان علاوه بر امکانات بخش inbox اینستاگرام از قبیل ارسال عکس و فیلم و ارسال پیام صوتی و ارسال سریع پیامهای آماده، میتوانید به راحتی به صورت دستی یکی زا فلوهایی که در سیستم طراحی کرده اید را برای مخاطب ارسال کنید.
در بخش آنالیز پلتفرم امکانات بسیاری برای شما طراحی شده است. از جمله اینکه میتوانید تعداد پاسخهای اتومات ارسال شده توسط پلتفرم را برای یک روز یا یک بازه زمانی خاص مشاهده کنید و یا تعداد پاسخها برای یک کلمه کلیدی خاص را در آن بازه زمانی مشاهده کنید. در کل بخش آنالیز به شما امکان آنالیز و بررسی پیامهای دریافتی را از جنبه های مختلف میدهد
خیر، تمامی امکانات پلتفرم از جمله بخش ایجاد دستورات فلوچارتی جهت پاسخ خودکار به کامنتها و دایرکتهای اینستاگرام به صورت نامحدود در اختیار شما میباشد.
با توجه به محدودیتهایی که از سمت اینستاگرام در نظر گرفته شده است بهتر است که در ارسال پاسخ به یک مخاطب از تعداد زیادی متن و عکس و فیلم استفاده نشود و به صورتی پاسخ داده شود که از محدودیتهای اینستاگرام عبور نکنید. ضمن اینکه ارسال تعداد زیاد پیام باعث خسته شدن مخاطب میشود و با قطع ارتباط با شما، تعامل از بین میرود. بنابراین بهتر است که در متنهای ارسالی خود از دکمه استفاده کنید که چنانچه مخاطب خودش مایل به دریافت اطلاعات کاملتر در خصوص یک محصول یا خدمت شما هست با زدن بر روی دکمه پاسخهای مربوطه برایش ارسال شود.
فرمت فیلم میبایست به صورت MP4 و حداکثر 25M باشد. فرمت عکس میتواند JPG یا PNG و حداکثر 5 مگ باشد.
فرمت صدا باید از نوع Ogg باشد. چانچه فایل صوتی شما فرمت دیگری دارد به راحتی از طریق وبسایتهای آنلاین رایگان میتوانید فرمت آن را تغییر دهید.
طبق قوانین اینستاگرام ، شما در هر ساعت مجاز به پاسخ به حداکثر 200 پیام دریافتی هستید و بنابراین پلتفرم چنانچه 200 پاسخ در یک ساعت را به اتمام برساند باید مابقی پاسخها را پس از اتمام یک ساعت انجام دهد.
آشنایی کامل با دایرکت خودکار اینستاگرام
دایرکت هوشمند اینستاگرام یعنی تعامل خودکار، سریع و هدفمند با کاربران از طریق پیام خصوصی. برندها با این روش میتوانند بدون نیاز به پاسخ دستی، بر اساس سناریوهای از پیش تعیینشده با مخاطب صحبت کنند، به سوالات پرتکرار پاسخ دهند، اطلاعات بگیرند یا محصول معرفی کنند. این یعنی صرفهجویی در زمان، افزایش تعامل و تبدیل کاربران به مشتری.
در دنیای رقابتی امروز که زمان پاسخدهی اهمیت زیادی دارد، دایرکت هوشمند میتواند برگ برندهی کسبوکارها باشد. مهم نیست یک پیج آموزشی دارید یا فروشگاه آنلاین، این سیستم به شما کمک میکند با هر مخاطب درست، سریع و حرفهای ارتباط بگیرید.
الپیدان این سیستم را با قابلیتهایی مثل شرطگذاری، اکشن، تگ، فیلد و منوی ثابت، بهصورت فلوچارتی پیادهسازی کرده تا تجربهای مشابه ابزارهای پیشرفته جهانی، اما کاملاً فارسیسازیشده در اختیار شما باشد.
استفاده از دایرکت خودکار اینستاگرام باعث میشود تعامل با مخاطبان سریعتر، دقیقتر و ۲۴ ساعته انجام شود. با خودکارسازی فرآیند پاسخگویی، دیگر نگران از دست دادن پیامهای مهم یا پاسخ دیرهنگام نیستید. این سیستم به کسبوکارها کمک میکند تمرکز خود را روی فروش و توسعه بگذارند و ارتباطات را به صورت هوشمند واگذار کنند.
ساخت ربات دایرکت هوشمند با الپیدان نیازی به دانش فنی ندارد. شما فقط کافی است مسیر پاسخگویی را بهصورت تصویری طراحی کنید. با کشیدن و اتصال گرهها (Nodes) مانند شرط، پاسخ، فیلد و منو، میتوانید یک سناریو کامل بسازید. این مسیرها میتوانند بر اساس ورودیهای کاربر و ویژگیهای مخاطب واکنشهای متفاوتی نشان دهند.
در قلب الپیدان، یک سیستم فلوچارتی قدرتمند قرار دارد که مشابه پلتفرمهایی مانند ManyChat کار میکند. این سیستم به شما امکان میدهد که مسیر پاسخگویی به کاربران را بهصورت بصری طراحی کنید. هر کدام از پیامها، شرطها، منوها و اکشنها بهصورت گرههایی به هم متصل میشوند و تعاملات پیچیده اما قابل مدیریت ایجاد میکنند.
یکی از مهمترین دلایل موفقیت در اینستاگرام، سرعت پاسخدهی است. وقتی یک کاربر پیام میفرستد و بلافاصله پاسخ دریافت میکند، حس اعتماد و ارتباط دوطرفه شکل میگیرد. پاسخ هوشمند همچنین میتواند کاربران را به مراحل بعدی مانند ثبتنام، خرید یا بازدید از سایت هدایت کند و این یعنی افزایش نرخ تعامل و نرخ تبدیل.
با سیستم فلوچارتی الپیدان، مدیریت ارتباط با مخاطبان نهتنها آسان بلکه لذتبخش میشود. شما میتوانید ساختارهای چندمرحلهای برای پاسخدهی، جمعآوری اطلاعات، معرفی خدمات و حتی اجرای کمپینها را به صورت گرافیکی بسازید. این مدل کاملاً بصری است و هر کسی بدون کدنویسی میتواند از آن استفاده کند.
با قابلیت شرطگذاری، میتوانید تعیین کنید که ادامه مسیر پیامرسانی بر اساس رفتار یا ویژگی خاصی از مخاطب انجام شود. مثلاً اگر کاربری قبلاً ثبتنام کرده باشد، پیام متفاوتی بگیرد. این امکان باعث میشود تعامل شما با مخاطب بسیار هدفمند و هوشمندانه باشد.
اکشنها (Actions) و تریگرها (Triggers) قلب اتوماسیون هستند. با آنها میتوانید مشخص کنید که در چه شرایطی چه کاری انجام شود؛ مثلاً اگر کاربری فرمی را تکمیل کرد، تگ خاصی دریافت کند یا وارد فلو جدیدی شود. این قابلیتها باعث میشوند تعامل شما نه فقط واکنشی، بلکه فعال و هوشمند باشد.
در الپیدان میتوانید به هر کاربر بر اساس رفتار یا علاقهمندیهایش تگ بدهید. این تگها امکان دستهبندی کاربران را برای ارسال پیامهای هدفمند فراهم میکنند. مثلاً میتوانید فقط به کسانی که به یک محصول خاص علاقهمندند، پیشنهاد تخفیف ارسال کنید. این یعنی تبلیغات دقیقتر و نرخ تبدیل بالاتر.
فیلدهای سفارشی در الپیدان به شما این امکان را میدهند تا اطلاعات خاصی مانند ایمیل، شماره تماس، شهر محل زندگی و... را از کاربران جمعآوری کنید. این اطلاعات در پروفایل مخاطب ذخیره میشود و میتواند در اتوماسیونهای بعدی یا برای خروجی گرفتن جهت کمپینهای دیگر استفاده شود.
با فرمساز پیشرفته الپیدان، میتوانید فرمهایی طراحی کنید که کاربران در دایرکت پر کنند؛ مثل فرم ثبتسفارش، رزرو وقت یا دریافت مشاوره. پاسخها بهصورت ساختاریافته ذخیره میشوند و میتوانند در ادامه مسیر فلو مورد استفاده قرار بگیرند یا در گزارشات برای تصمیمگیری بهتر تحلیل شوند.
منوی ثابت (Persistent Menu) یکی از ابزارهای کارآمد برای ارائه پاسخهای سریع به کاربران است. با این منو، کاربران میتوانند با یک کلیک به بخشهای مختلف مثل دریافت لیست قیمت، مشاوره رایگان یا معرفی خدمات دسترسی پیدا کنند. این قابلیت به کاهش بار سوالات تکراری کمک میکند.
قابلیت Ice Breakers در ابتدای گفتگو، پیشنهادهایی برای شروع تعامل به مخاطب ارائه میدهد. برای مثال میتوانید گزینههایی مثل «مشاوره رایگان»، «ثبت سفارش» یا «معرفی محصولات» را به کاربر نمایش دهید. این کار باعث افزایش نرخ شروع مکالمه و هدایت مخاطب به مسیر درست میشود.
در بسیاری از پلتفرمها شرط فالو فقط در ابتدای مسیر قابل استفاده است، اما در الپیدان این شرط را میتوان در هر مرحلهای از فلو قرار داد. یعنی ابتدا بخشی از اطلاعات را به کاربر میدهید و بعد شرط میگذارید که برای دریافت ادامه اطلاعات، ابتدا پیج را فالو کند. این انعطاف باعث افزایش نرخ فالو و تعامل همزمان میشود.
با قابلیت فالوآپ یا پیام یادآوری، میتوانید در بازههای زمانی مختلف پیامهایی به کاربر ارسال کنید؛ مثلاً یادآوری تمدید اشتراک، پایان تخفیف یا باقیمانده موجودی محصول. این نوع پیامها در زمان مناسب، احتمال خرید یا تعامل مجدد را چندین برابر میکند.
با اتصال کامنتها به سیستم دایرکت، میتوانید تعیین کنید که اگر کاربری زیر یک پست کامنت خاصی نوشت (مثلاً "قیمت"، "خرید" یا "علاقهمندم")، بهصورت خودکار پیامی در دایرکت برای او ارسال شود. این روش هم تعامل را بالا میبرد و هم کاربر را سریعتر وارد قیف فروش شما میکند.
علاوه بر دایرکت، در الپیدان میتوانید به کامنتها بهصورت عمومی هم پاسخ دهید. این کار باعث ایجاد تعامل عمومی زیر پست میشود که در الگوریتم اینستاگرام یک سیگنال مثبت برای نمایش پست در اکسپلور محسوب میشود. این ویژگی میتواند به دیدهشدن بیشتر محتوای شما کمک کند.
در الپیدان میتوانید ویترینی از محصولات یا خدمات خود بسازید و در قالب دایرکت به کاربران نمایش دهید. کاربران میتوانند گزینهها را مرور کرده و مستقیماً برای خرید، رزرو یا دریافت اطلاعات بیشتر اقدام کنند. این کار باعث کاهش کلیکهای اضافه و افزایش نرخ تبدیل میشود.
با استفاده از تگها، فیلدها و رفتار گذشته کاربر، میتوانید کاربران را فیلتر کرده و فقط به گروه خاصی از آنها پیام ارسال کنید. مثلاً ارسال کد تخفیف به کسانی که قبلاً محصول خاصی را دیدهاند. این نوع تبلیغات هدفمند بسیار اثربخشتر از ارسال پیام انبوه تصادفی است.
در الپیدان میتوانید ایمیل و شماره موبایل کاربران را از طریق فرم یا پاسخ دایرکت جمعآوری کرده و سپس از آنها خروجی بگیرید. این اطلاعات برای ارسال خبرنامه، پیامک تبلیغاتی یا بارگذاری در سیستمهای تبلیغاتی مانند فیسبوک ادز بسیار ارزشمند هستند.
الپیدان به شما این امکان را میدهد که دقیقاً ببینید چند نفر روی هر پیام کلیک کردهاند، چه مسیری را طی کردهاند، چه فرمهایی را پر کردهاند و کدام بخش از فلو نرخ ریزش بالاتری داشته. این آمار کمک میکند فلوها را بهینهسازی کنید و بهترین عملکرد را از تعاملات خود بگیرید.
برخلاف برخی ابزارهای غیررسمی، الپیدان با API رسمی اینستاگرام متصل میشود. این یعنی ارتباط امن، بدون ریسک بلاک شدن پیج، و امکان استفاده بلندمدت. تمام دادهها رمزنگاری شده و بر اساس استانداردهای Meta منتقل میشوند.
الپیدان الهامگرفته از پلتفرمهایی مثل ManyChat طراحی شده، اما با تمرکز بر زبان فارسی و نیازهای بازار ایران. امکاناتی مثل طراحی فلو، شرطگذاری، اکشن، فیلد، منوی ثابت، فرمساز و تحلیل رفتار کاربران بهشکلی بومیسازیشده در اختیار شما قرار گرفته است.
اگر شما فروشگاه آنلاین، پیج آموزشی، خدماتی، مشاورهای یا حتی برند شخصی دارید، دایرکت هوشمند میتواند به بهبود تجربه مخاطب و افزایش فروش شما کمک کند. حتی اگر در حال تبلیغات هستید، اتصال دایرکت هوشمند به کمپینهای تبلیغاتی بازدهی را دوچندان میکند.
برخلاف بسیاری از ابزارهای ایرانی که فقط پاسخهای ساده و شرط ابتدایی دارند، الپیدان امکاناتی مانند فلوچارت چندمرحلهای، شرطهای قابل استفاده در هر مرحله، خروجی فیلتر شده، فرمساز و تحلیل حرفهای دارد. همه اینها باعث میشود الپیدان نه فقط یک ربات ساده، بلکه یک دستیار بازاریابی هوشمند باشد.
برای شروع کافیست وارد elpidan.ir شوید، ثبتنام کنید و اینستاگرام خود را بهصورت امن متصل نمایید. سپس اولین فلو را طراحی کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید. تنها در چند دقیقه ربات هوشمند شما آماده خدمترسانی خواهد بود.
در قلب الپیدان، یک سیستم فلوچارتی قدرتمند قرار دارد که مشابه پلتفرمهایی مانند ManyChat کار میکند. این سیستم به شما امکان میدهد که مسیر پاسخگویی به کاربران را بهصورت بصری طراحی کنید. هر کدام از پیامها، شرطها، منوها و اکشنها بهصورت گرههایی به هم متصل میشوند و تعاملات پیچیده اما قابل مدیریت ایجاد میکنند.
یکی از مهمترین دلایل موفقیت در اینستاگرام، سرعت پاسخدهی است. وقتی یک کاربر پیام میفرستد و بلافاصله پاسخ دریافت میکند، حس اعتماد و ارتباط دوطرفه شکل میگیرد. پاسخ هوشمند همچنین میتواند کاربران را به مراحل بعدی مانند ثبتنام، خرید یا بازدید از سایت هدایت کند و این یعنی افزایش نرخ تعامل و نرخ تبدیل.
با سیستم فلوچارتی الپیدان، مدیریت ارتباط با مخاطبان نهتنها آسان بلکه لذتبخش میشود. شما میتوانید ساختارهای چندمرحلهای برای پاسخدهی، جمعآوری اطلاعات، معرفی خدمات و حتی اجرای کمپینها را به صورت گرافیکی بسازید. این مدل کاملاً بصری است و هر کسی بدون کدنویسی میتواند از آن استفاده کند.
با قابلیت شرطگذاری، میتوانید تعیین کنید که ادامه مسیر پیامرسانی بر اساس رفتار یا ویژگی خاصی از مخاطب انجام شود. مثلاً اگر کاربری قبلاً ثبتنام کرده باشد، پیام متفاوتی بگیرد. این امکان باعث میشود تعامل شما با مخاطب بسیار هدفمند و هوشمندانه باشد.
اکشنها (Actions) و تریگرها (Triggers) قلب اتوماسیون هستند. با آنها میتوانید مشخص کنید که در چه شرایطی چه کاری انجام شود؛ مثلاً اگر کاربری فرمی را تکمیل کرد، تگ خاصی دریافت کند یا وارد فلو جدیدی شود. این قابلیتها باعث میشوند تعامل شما نه فقط واکنشی، بلکه فعال و هوشمند باشد.
در الپیدان میتوانید به هر کاربر بر اساس رفتار یا علاقهمندیهایش تگ بدهید. این تگها امکان دستهبندی کاربران را برای ارسال پیامهای هدفمند فراهم میکنند. مثلاً میتوانید فقط به کسانی که به یک محصول خاص علاقهمندند، پیشنهاد تخفیف ارسال کنید. این یعنی تبلیغات دقیقتر و نرخ تبدیل بالاتر.
فیلدهای سفارشی در الپیدان به شما این امکان را میدهند تا اطلاعات خاصی مانند ایمیل، شماره تماس، شهر محل زندگی و... را از کاربران جمعآوری کنید. این اطلاعات در پروفایل مخاطب ذخیره میشود و میتواند در اتوماسیونهای بعدی یا برای خروجی گرفتن جهت کمپینهای دیگر استفاده شود.
با فرمساز پیشرفته الپیدان، میتوانید فرمهایی طراحی کنید که کاربران در دایرکت پر کنند؛ مثل فرم ثبتسفارش، رزرو وقت یا دریافت مشاوره. پاسخها بهصورت ساختاریافته ذخیره میشوند و میتوانند در ادامه مسیر فلو مورد استفاده قرار بگیرند یا در گزارشات برای تصمیمگیری بهتر تحلیل شوند.
منوی ثابت (Persistent Menu) یکی از ابزارهای کارآمد برای ارائه پاسخهای سریع به کاربران است. با این منو، کاربران میتوانند با یک کلیک به بخشهای مختلف مثل دریافت لیست قیمت، مشاوره رایگان یا معرفی خدمات دسترسی پیدا کنند. این قابلیت به کاهش بار سوالات تکراری کمک میکند.
چرا الپیدان را انتخاب کنیم؟
اگر دغدغه پاسخگویی به مخاطبن خود در اینستاگرام را دارید و برای اینکار مجبور به استخدام چندین ادمین اینستاگرام هستید، دسیتار الپیدان اینکار رو به بهترین نحو ممکن برای شما انجام میده و مخاطبان شما رو از نحوه پاسخگویی به آنها شگفت زده میکنه
اگر به دنبال افزایش تعامل با مخاطبان خود هستید تا با داشتن یک پیج پویا ، رنگ بالایی از اینستاگرام دریافت کنید و پستها و ریلزهای شما به سرعت وارد اکسپلور بشه، دستیار الپیدان بهترین گزینه برای شماست
اگر میخواهید مخاطبان خود در اینستاگرام را گروه بندی و دسته بندی و آنالیز کنید تا قادر به ارسال پیامهای هدفمند به هر گروه از مخاطبان باشید و به این ترتیب نرخ فروش کالا یا خدماتتان را به سرعت افزایش بدهید، دستیار الپیدان بهترین گزینه برای شماست
کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی هوشمندانه، به کسبوکارها این امکان را میدهد که منابع مالی خود را به شکلی بهینهتر مدیریت
سئو در اینستاگرام به مجموعهای از تکنیکها و استراتژیها اشاره دارد که هدف آن بهبود دیده شدن و دسترسی به محتوای شما در این پلتفرم
نرخ تبدیل در اینستاگرام برای افزایش فروش در اینستاگرام، به عنوان یکی از معیارهای کلیدی موفقیت در تجارت آنلاین محسوب میشود. این نرخ نشان دهنده
هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟
پس فرم رو پر کن…
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.