دایرکت هوشمند الپیدان

برچسب گذاری و دسته بندی مخاطبان

پیاده سازی CRM

اضافه کردن یک یا چند مخاطب به یک یا چند برچسب و دسته بندی

ارسال پیام های مشخص به یک یا چند دسته یا برچسب ، در بازه های زمانی مشخص

شما میتوانید با توجه به حوزه کاری خود، برچسب ها و دسته بندی های مختلفی را در پلتفرم ایجاد کنید و هر یک از مخاطبان خود را به یک یا چند دسته و برچسب متصل کنید. با اینکار میتوانید یکی از اصلیترین مشکلات کار با بخش دایرکت هوشمند اینستاگرام که عدم نظارت بر پیامهای ارسال شده و پیگیری فروش و … هست را برطرف نمایید.

شما میتوانید مخاطبان خود را بر اساس فیلدهای مختلف از قبیل گروه سنی، جنسیت، علاقه مندی آنها، پیگیرهای خرید با آن مخاطب، درصد احتمال تبدیل شدن مخاطب به خریدار، خریدهای قبلی، آخرین زمان تعامل با پیج شما و … برچسب گذاری کنید و در هر زمان که مایل باشید لیست مخاطبان یک  دسته بندی یا برچسب خاص را مشاهد کنید و یا پیامهای از پیش تعریف شده ای را برای آنها به صورت دستی و یا به صورت گردش کار ارسال کنید.

 

همین حالا   رایگان ثبت نام کنید

استفاده رایگان از کلیه امکانات به مدت یک ماه

شما میتوانید با ثبت نام رایگان در پلتفرم الپیدان و اتصال آن به اکانت اینستاگرام خود، از کلیه امکانات این پلتفرم به مدت یک ماه به صورت کاملا رایگان استفاده کنید و از مزایای آن و تغییری که در کسب و کار شما ایجاد میکند حیرت زده خواهید شد.

به شما این اطمینان را خواهیم داد که در انتهای ماه ، بدون کوچکترین شک و تردیدی اقدام به تهیه اشتراک الپیدان خواهید نمود و به کمک الپیدان مسیر ترقی و پیشرفت را با سرعت هر چه تمام تر طی خواهید نمود

برچسب گذاری یک مخاطب میتواند توسط شما به صورت دستی و یا توسط خود پلتفرم و به صورت اتومات صورت بگیرد و نیازی نیست که شما مخاطب را به صورت دستی به یک یا چند برچسب نسبت بدهید. به عنوان مثال شما میتوانید تعریف کنید که هر یک از مخاطبان شما ، اگر در خصوص یک محصول یا  خدمت خاص شما سوالی کرد، به صورت اتومات به یک برچسب مشخص شده اضافه شود و بعد از چند روز پیامهای از پیش تعریف شده در خصوص پیگیری فروش، تخفیف آن محصول، محصول جایگزین و …. برای آن مخاطبان ارسال میشود. 

سیستم برچسب گذاری به کسب و کارها کمک میکند تا تعاملات خود را با مشتریان، به صورت خودکار مدیریت کنند. 

هنگام طراحی گردش کار در بخش دایرکت هوشمند اینستاگرام، میتوان از قابلیت برچسب گذاری مخاطب استفاده کرد و اینکار را به حالتهای مختلف انجام داد.

به عنوان مثال شما از مخاطب یکسری اطلاعات را در خصوص علایق او، سن و جنسیت، تمایل به دریافت خبرنامه تخفیفات و …  میگیرید و بسته به جوابها و انتخابهای مخاطب، برچسب های مناسب را به اون نسبت میدهید. شما میتوانید در بخش سکانها ، برای یک برچسب خاص یک گردش کار ایجاد نمایید. 

کاربردهای برچسب گذاری و دسته بندی مخاطبان

پیگیری فروش هوشمند

طراحی سکانسهای مربوط به پیگیری فروش به صورت متنوع برای مخاطبان مختلف. در این حالت بسته به اینکه هر مخاطبی در چه گروهی قرار داده شده است، پیامهای مربوط به پیگیری فروش مخصوص به آن گروه برای مخاطب ارسال میشود. 

ارسال خبرنامه به مخاطب به صورت هوشمند

بسته به اینکه مخاطب علاقه مند به دریافت چه گروه اخبار و اطلاعاتی هست ، شما میتوانید فقط خبرهای مربوط به آن گروه هایی که مخاطب انتخاب کرده بوده را برای او ارسال کنید. به این ترتیب از ارسال پیامهایی که برای مخاطب جذابیت ندارد جلوگیری میشود. همچنین مخاطب میتواند هر زمان که تمایل داشته باشد از آن گروه خارج شود تا از آن به بعد پیامهای آن گروه برای او ارسال نشود 

تحلیل داده ها

برچسب گذاری به کسب و کارها کمک میکند تا رفتار مخاطبان را با دقت بیشتری تحلیل کنند و استراتژیهای خود را بر اساس داده های واقعی تنظیم کنند. به عنوان مثال میتوانید لیست و تعداد مخاطبانی که در طی یک ماه گذشته در خصوص یک محصول یا خدمت خاص با شما در ارتباط بوده اند را ببینید. به این ترتیب میتوانید بررسی کنید که هر کدام از محصولات یا خدمات و یا ریلزهای شما ، چه اندازه منجر به فروش برای شما بشود.

ارسال پیام کاملا هدفمند

به عنوان مثال شما میتوانید تنظیم کنید که یک سری پیام مشخص ( از قبیل خبر، تخفیف، پروموشن محصول جدید یا …) فقط برای افرادی که در گذشته از شما یک محصول خاص رو تهیه کرده بوده اند ارسال شود.

برچسب گذاری اتومات مخاطب

به عنوان مثال میتوانید تنظیم کنید که وقتی یک مشتری یک محصول خاص رو از شما خریداری میکند ، یا در مورد یک محصول خاص از شما سوال میکند ، آن مخاطب به صورت اتومات به یک یا چند برچسب از قبل تعریف شده اضافه گردد.

همچنین میتوانید از خود مخاطب بخواهید که در صورت تمایل به اضافه شدن به یک یا چند برچسب از پیش تعریف شده، با زدن دکمه مربوط به آن ، به آن برچسب اضافه شود و در آینده پیامهای تعریف شده مرتبط با آن برچسب برای آن مخاطب نیز ارسال خواهد شد.

خارج کردن اتومات مخاطب از یک برچسب

به عنوان مثال میتوانید تنظیم کنید که وقتی پیامها و خبرنامه های مربوط به یک برچسب خاص برای مخاطبان آن ارسال میشود، مخاطبانی که طی مدت زمان دو هفته هیچ تعاملی برقرار نکرده اند به صورت اتومات از آن برچسب خارج شوند و پیامهای بعدی برای آنها ارسال نشود. روش دیگر اینست که در انتهای پیام از مخاطب بخواهید چنانچه دیگر تمایل به دریافت پیام ندارد، دکمه مربوطه را کلیک کند 

توضیح بخش پاسخگویی هوشمند به دایرکتهای اینستاگرام

یکی از مهمترین بخشها و در حقیقت هسته مرکزی و اصلی پلتفرم الپیدان، بخش پاسخگویی هوشمند به دایرکتها میباشد.

توضیح این بخش به صورت کلی و خلاصه این است که پیامهای دریافتی در بخش دایرکت اینستاگرام توسط پلتفرم الپیدان ارزیابی میشود و نسبت به کلمه یا عدد کلیدی که توسط مخاطب برای شما ارسال شده است، گردش کار یا همان پاسخهای از پیش تعریف شده شما برای آن کلمه کلیدی، توسط پلتفرم و به صورت آنی برای آن مخاطب ارسال میشود.

شما میتوانید بسته به نوع محصول یا خدماتی که ارائه میدهید ، از مخاطب خود بخواهید که برای دریافت قیمت یا اطلاعات کامل درخصوص یک محصول یا خدمت خاص شما و یا یک گروه محصول یا خدمات شما، یک کلمه یا عدد خاص را برای شما دایرکت کند و با توجه به گردش کاری که برای آن کلمه یا عدد تعریف کرده اید، در صورت دریافت آن کلمه کلیدی در دایرکت، پلتفرم الپیدان به صورت آنی گردش کار مربوطه را برای آن مخاطب ارسال مینماید. در هر گردش کار شما میتوانید چندین پیام را به صورت پشت سر هم برای مخاطب ارسال کنید که شامل متن، صوت، ویدئو، لینک، دکمه، فرم درخواست اطلاعات ، کاتالوگ و … میباشد.

شما میتوانید ارسال پاسخ را به صورت پرسش و پاسخ و شرطی انجام بدهید. به عنوان نمونه شما سه پیشنهاد به مخاطب میدهید و مخاطب با کلیک بر روی گزینه انتخابی خود، اطلاعات کامل مربوط به آن گزینه ( مثل محصول یا خدمت) را دریافت خواهد کرد. همچنین بسته به اینکه مخاطب شما چه انتخابهایی داشته میتوانید مخاطب را به یک سکانس خاص متصل کنید و توسط آن سکانس ، پلتفرم به صورت خودکار و در آینده برای آن مخاطب پیامهای از پیش تعریف شده شما در آن سکانس را ارسال خواهد کرد که این موضوع در بخش سکانسها به صورت کامل توضیح داده شده است.

همچنین بسته به انتخابهای مخاطب ، پلتفرم قادر است به صورت اتومات آن مخاطب را جزو یک یا چند  دسته بندی یا برچسب خاصی که قبلا توسط شما برای پلتفرم تعریف شده است، قرار دهد و به این صورت مخاطبان خود را به صورت اتومات دسته بندی و برچسب گذاری میکنید که این موضوع در بحث پیگیریهای آتی برای تبدیل کردن مخاطب به مشتری، بسیار به شما کمک خواهد کرد.

تمامی پیامهای ارسال شده توسط پلتفرم ، در بخش پیامها قابل مشاهده میباشد

سوالات متداول درباره دایرکت هوشمند

چنانچه پیام دریافتی در بخش دایرکت، حاوی کلمه کلیدی یا عددی باشد که قبلا توسط شما در پلتفرم تعریف شده است، پلتفرم به صورت آنی و اتومات، گردش کار مربوطه ای که برای آن کلمه یا عدد ایجاد کرده اید را برای مخاطب ارسال میکند.

 

پیامهای دریافتی که حاوی کلمه یا عددهای کلیدی شما نباشد ( از قبیل پیامهای متفرقه توسط مخاطبین) و پلتفرم قادر به پاسخگویی به آنها نباشد به صورت Unread باقی میماند و به صورت اتومات وارد دسته بندی “خوانده نشده” میشود. شما با مراجعه به بخش مربوطه میتوانید این پیامها را مشاهده کنید و به صورت دستی به آنها پاسخ بدهید. البته میتوانید تعداد زیادی پاسخ آماده در پلتفرم تعریف کنید و بدون نیاز به تایپ مجدد ، یک یا چند پاسخ از پیش تعریف شده را برای مشتری ارسال کنید

شما میتوانید هم از طریق اینستاگرام و هم از طریق پلتفرم به دایرکتهای پاسخ داده نشده، به صورت دستی پاسخ بدهید. البته با توجه به امکانات بیشتری که به دایرکت پلتفرم در اختیار شما قرار میدهد شما نیز صد در صد تمایل خواهید داشت که از داخل پلتفرم به دایرکتها و با سرعت خیلی بیشتر و راحتتر ، پاسخ دهید

در بخش آنالیز پلتفرم امکانات بسیاری برای شما طراحی شده است. از جمله اینکه میتوانید تعداد پاسخهای اتومات ارسال شده توسط پلتفرم را برای یک روز یا یک بازه زمانی خاص مشاهده کنید و یا تعداد پاسخها برای یک کلمه کلیدی خاص را در آن بازه زمانی مشاهده کنید. در کل بخش آنالیز به شما امکان آنالیز و بررسی پیامهای دریافتی را از جنبه های مختلف میدهد

با توجه به محدودیتهایی که از سمت اینستاگرام در نظر گرفته شده است بهتر است که در ارسال پاسخ به یک مخاطب از تعداد زیادی متن و عکس و فیلم استفاده نشود و به صورتی پاسخ داده شود که از محدودیتهای اینستاگرام عبور نکنید. ضمن اینکه ارسال تعداد زیاد پیام باعث خسته شدن مخاطب میشود و با قطع ارتباط با شما، تعامل از بین میرود. بنابراین بهتر است که در متنهای ارسالی خود از دکمه استفاده کنید که چنانچه مخاطب خودش مایل به دریافت اطلاعات کاملتر در خصوص یک محصول یا خدمت شما هست با زدن بر روی دکمه پاسخهای مربوطه برایش ارسال شود.

فرمت فیلم میبایست به صورت MP4 و حداکثر 25M باشد. فرمت عکس میتواند JPG یا PNG و حداکثر 5 مگ باشد.

فرمت صدا باید از نوع Ogg باشد. چانچه فایل صوتی شما فرمت دیگری دارد به راحتی از طریق وبسایتهای آنلاین رایگان میتوانید فرمت آن را تغییر دهید.

طبق قوانین اینستاگرام ، شما در هر ساعت مجاز به پاسخ به حداکثر 200 پیام دریافتی هستید و بنابراین پلتفرم چنانچه 200 پاسخ در یک ساعت را به اتمام برساند باید مابقی پاسخها را پس از اتمام یک ساعت انجام دهد.

چرا دیده شو را انتخاب کنیم؟
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
مهدیار حسنی
مالک برند پارس شاپ
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
آرش محمدی
مالک برند ایرانی شاپ
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
فرهاد رضایی
مالک برند کفش ملی

چرا  الپیدان را انتخاب کنیم؟

اگر دغدغه پاسخگویی به مخاطبن خود در اینستاگرام را دارید و برای اینکار مجبور به استخدام چندین ادمین اینستاگرام هستید، دسیتار الپیدان اینکار رو به بهترین نحو ممکن برای شما انجام میده و مخاطبان شما رو از نحوه پاسخگویی به آنها شگفت زده میکنه​

اگر به دنبال افزایش تعامل با مخاطبان خود هستید تا با داشتن یک پیج پویا ، رنگ بالایی از اینستاگرام دریافت کنید و پستها و ریلزهای شما به سرعت وارد اکسپلور بشه، دستیار الپیدان بهترین گزینه برای شماست​

اگر میخواهید مخاطبان خود در اینستاگرام را گروه بندی و دسته بندی و آنالیز کنید تا قادر به ارسال پیامهای هدفمند به هر گروه از مخاطبان باشید و به این ترتیب نرخ فروش کالا یا خدماتتان را به سرعت افزایش بدهید، دستیار الپیدان بهترین گزینه برای شماست​

مقالات الپیدان
کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام
عمومی
زهرا چناری

کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام

کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی هوشمندانه، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که منابع مالی خود را به شکلی بهینه‌تر مدیریت کنند. در این مقاله از الپیدان، به بررسی راهکارهای کاهش هزینه‌های تبلیغات در اینستاگرام خواهیم پرداخت تا شما بتوانید کمپین‌های تبلیغاتی موفقی را با بودجه‌ای محدود راه‌ اندازی کنید. امروز،

سئو در اینستاگرام
عمومی
زهرا چناری

سئو در اینستاگرام تاثیر دارد؟

سئو در اینستاگرام به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌ها اشاره دارد که هدف آن بهبود دیده شدن و دسترسی به محتوای شما در این پلتفرم اجتماعی است. با استفاده از هشتگ‌های مناسب، بهینه‌سازی بیو و تولید محتوای جذاب و مرتبط، می‌توانید تعامل بیشتری از سمت کاربران جذب کنید. سئو در اینستاگرام به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها

نرخ تبدیل در فروشگاه اینستاگرامی برای فروش
تخصصی
زهرا چناری

نرخ تبدیل در فروشگاه اینستاگرامی برای فروش

نرخ تبدیل در فروشگاه‌ اینستاگرامی برای فروش، به عنوان یکی از معیارهای کلیدی موفقیت در تجارت آنلاین محسوب می‌شود. این نرخ نشان‌ دهنده درصد بازدیدکنندگانی است که پس از مشاهده محصولات، اقدام به خرید می‌کنند. برای افزایش این نرخ، استفاده از تصاویر با کیفیت، توصیف‌های جذاب و اطلاع‌رسانی دقیق درباره ویژگی‌ها و مزایای کالاها ضروری

هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟


پس فرم رو پر کن…

لطفا برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

ارسال پیامهای پیگیری به مخاطبان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.

تگ گذاری و دسته بندی مخاطبان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.

افزایش فروش محصولات و خدمات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.

پیمایش به بالا