پاسخ خودکار استوری اینستاگرام
استوریها پُربازدیدترین نقطهٔ تماس شما با مخاطبان در اینستاگرام هستند؛ اما اگر نتوانید به ریپلایها سریع و دقیق پاسخ بدهید، بخش بزرگی از تعامل و
دایرکت هوشمند اینستاگرام الپیدان
سیستم قیمت گذاری در الپیدان به دو عامل بستگی دارد:
1- تعداد فالووهای پیج شما : لطفا با توجه به تعداد فالوور پیج کاری خود پکیج مناسب را پیدا کنید.
2- نوع پکیچ ( استاندارد / پرو) : یک سری امکانات خیلی پیشرفته و کاربردی فقط در پکیج پرو وجود دارد که در همین صفحه کامل توضیح داده شده است.
استفاده رایگان از کلیه امکانات به مدت ده روز
شما میتوانید با ثبت نام رایگان در الپیدان و اتصال آن به اکانت اینستاگرام خود، از کلیه امکانات این پلتفرم به مدت ده روز به صورت کاملا رایگان استفاده کنید و از مزایای آن و تغییری که در کسب و کار شما ایجاد میکند حیرت زده خواهید شد.
میتوانید بدون تداخل در وضعیت فعلی ، پیج خود را به پلتفرم الپیدان نیز وصل کنید.
فقط دقت داشته باشید که از کلمات کلیدی یا عددهایی که در پلتفرم دیگر استفاده کرده اید ، در الپیدان استفاده نکنید تا تداخلی ایجاد نشود.
تعداد فالوور پیج شما | پکیج استاندارد (ماهیانه) |
پکیج پرو (ماهیانه) |
---|---|---|
تا ۳ هزار فالوور (طرح حمایتی) | ۳۰۰ هزار تومان | ۳۰۰ هزار تومان |
۳ هزار تا ۱۰ هزار فالوور | ۷۲۰ هزار تومان | ۹۵۰ هزار تومان |
۱۰ هزار تا ۵۰ هزار فالوور | ۱,۱۰۰ هزار تومان | ۱,6۵۰ هزار تومان |
۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار فالوور | ۲,۲۰۰ هزار تومان | 3,6۵۰ هزار تومان |
۲۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار فالوور | ۲,۸۰۰ هزار تومان | 4,۶۵۰ هزار تومان |
۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون فالوور | ۳,۳۰۰ هزار تومان | 5,65۰ هزار تومان |
بیشتر از ۱ میلیون فالوور | ۳,۷۰۰ هزار تومان | 6,65۰ هزار تومان |
در پکیج استدارد عمده قابلیتهای پلتفرم الپیدان را در اختیار دارید. امکاناتی که در هیچ سیستم دایرکت هوشمند فارسی زبان دیگری وجود ندارد.
با امکاناتی که در پکیج پرو در اختیار شما قرار میگیرد همه پروسه های برچسب گذاری مخاطبان، ایجاد فرم جهت دریافت و ذخیره اطلاعات مخاطبان و بسیاری فرایندهای دیگر به صورت اتومات در فلوچارتها اجرا خواهد شد.
همچنین فلوچارتهای چند مسیره خواهید داشت که برای هر مخاطب بسته به سابقه و اطلاعاتی که از قبل از مخاطب جمع آوری کرده اید مسیر متناسب با آن مخاطب برای او اجرا خواهد شد.
بر خلاف پلفترم های دیگر که فقط در شروع مکالمه میتوان شرط فالوو را بررسی کرد ، در الپیدان این امکان وجود دارد که هر کجای فلوچارتی که میسازید بتوانید از مخاطب بخواهید که برای ادامه دریافت اطلاعات میبایست پیج شما را فالو کند.
با این قابلیت میتوانید ابتدا کمی اطلاعات برای مخاطب ارسال کنید و مخاطب را درگیر نمایید و در مرحله بعد شرط فالو را اجرا کنید. با اینکار احتمال اینکه مخاطب از فالو کردن و ادامه فرایند منصرف شود بسیار پایین می آید.
با این قابلیت میتوانید در فلوچارتها از مخاطب اطلاعات مختلف از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره موبایل، شماره واتساپ، آدرس، کد پستی، ایمیل، جنسیت، سن، و هر اطلاعات دیگری که لازم دارید را بپرسید و اطلاعات دریافتی به صورت اتومات برای آن مخاطب ذخیره میشود
پیاده سازی CRM : با طراحی و تعریف شما در داخل فلوها ، پلفترم با بررسی شرطهای مشخص شده توسط شما و یا در صورتیکه مخاطب مراحل خاصی را طی کند، به آن مخاطب به صورت اتوماتیک برچسب مربوطه را خواهد داد و یا فیلد مشخص شده ای را برای او پر خواهد کرد.
از این اطلاعات میتوانید برای طراحی فلوچارتهای پیچیده استفاده کنید و برای مخاطبان بسته به اینکه چه فیلد یا برچسبی داشته باشند پیامهای متفاوتی ارسال کنید.
با این قابلیت میتوانید فلوچارتهای هوشمند بسازید، فلوچارتهایی که برای مخاطبان مختلف با توجه به سابقه مخاطب و اطلاعاتی که از مخاطب در مکالمات قبلی دریافت و ذخیره کرده اید ( از قبیل سابقه خرید، علاقه مندیها، سن، جنسیت، سابقه شرکت در مسابقات قبلی شما، سابقه تعامل با شما و …) مسیرهای متفاوتی را طی میکند و پیامهای متفاوت و متناسب با آن مخاطب را ارسال میکند.
برای ارسال موارد پر تکرار از قبیل نحوه سفارش، دسته بندی محصولات، فرم دریافت اطلاعات مشتری، نظر سنجی، ارسال آدرس و ساعت کاری مجموعه، توضیح شرح فعالیتهای مجموعه و … فلوهای مجزا درست کنید. سپس در فلوهای مختلف ، هر کجا که لازم داشتید آنها را فراخوانی کنید.
با این کار نیاز به انجام کارهای تکراری و زمانبر ندارید
بر خلاف پلفترم های دیگر که فقط در شروع مکالمه میتوان شرط فالوو را بررسی کرد ، در الپیدان این امکان وجود دارد که هر کجای فلوچارتی که میسازید بتوانید از مخاطب بخواهید که برای ادامه دریافت اطلاعات میبایست پیج شما را فالو کند.
با این قابلیت میتوانید ابتدا کمی اطلاعات برای مخاطب ارسال کنید و مخاطب را درگیر نمایید و در مرحله بعد شرط فالو را اجرا کنید. با اینکار احتمال اینکه مخاطب از فالو کردن و ادامه فرایند منصرف شود بسیار پایین می آید..
با این قابلیت میتوانید در فلوچارتها از مخاطب اطلاعات مختلف از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره موبایل، شماره واتساپ، آدرس، کد پستی، ایمیل، جنسیت، سن، و هر اطلاعات دیگری که لازم دارید را بپرسید و اطلاعات دریافتی به صورت اتومات برای آن مخاطب در فیلدهای مربوطه ذخیره میشود
پیاده سازی CRM : با طراحی و تعریف شما در داخل فلوها ، پلفترم با بررسی شرطهای مشخص شده توسط شما و یا در صورتیکه مخاطب مراحل خاصی را طی کند، به آن مخاطب به صورت اتوماتیک برچسب مربوطه را خواهد داد و یا فیلد مشخص شده ای را برای او پر خواهد کرد.
از این اطلاعات میتوانید برای طراحی فلوچارتهای پیچیده استفاده کنید و برای مخاطبان بسته به اینکه چه فیلد یا برچسبی داشته باشند پیامهای متفاوتی ارسال کنید.
با این قابلیت میتوانید فلوچارتهای هوشمند بسازید، فلوچارتهایی که برای مخاطبان مختلف با توجه به سابقه مخاطب و اطلاعاتی که از مخاطب در مکالمات قبلی دریافت و ذخیره کرده اید ( از قبیل سابقه خرید، علاقه مندیها، سن، جنسیت، سابقه شرکت در مسابقات قبلی شما، سابقه تعامل با شما و …) مسیرهای متفاوتی را طی میکند و پیامهای متفاوت و متناسب با آن مخاطب را ارسال میکند.
برای ارسال موارد پر تکرار از قبیل نحوه سفارش، دسته بندی محصولات، فرم دریافت اطلاعات مشتری، نظر سنجی، ارسال آدرس و ساعت کاری مجموعه، توضیح شرح فعالیتهای مجموعه و … فلوهای مجزا درست کنید. سپس در فلوهای مختلف ، هر کجا که لازم داشتید آنها را فراخوانی کنید.
با این کار نیاز به انجام کارهای تکراری و زمانبر ندارید
اگر با سیتسمهای دایرکت هوشمند کار کرده باشید این تجربه را دارید که در خیلی از موارد کاربر به جای اینکه کلمه کلیدی مورد نظر شما را کامنت یا دایرکت کرده باشه عبارت دیگری فرستاده و فلو اجرا نشده و شما قادر به ارسال فلوی مربوطه به صورت دستی نیستید و مجبور هستید که پاسخی نه چندان کامل برای کاربر ارسال کنید.
با این قابلیت الپیدان میتوانید در بخش پیامها ، علاوه بر امکان ارسال پیامهای از پیش تعریف شده ، از بین فلوهای خود، فلوی مناسب برای برای آن کاربر به صورت دستی اجرا کنید
بله، در هر زمان که مایل باشید میتوانید پلن فعلی خود را به یکی از پلنهای بالاتر ارتقاء بدهید و به محض پایان یافتن پلن قبلی، سیستم به طور اتومات پلن جدید را فعال میکند.
خیر، در صورت تهیه یک پلن و واریز وجه، امکان عودت وجه وجود ندارد. برای همین منظور پیشنهاد میشود ابتدا اشتراک ده روزه رایگان را تهیه کنید و پس از اطمینان از کارایی پلتفرم یکی از پلنها را تهیه کنید.
بله میتوانید ، البته باید برای هر اکانت یک اشتراک تهیه نمایید. ولی میتوانید با یکبار ثبت نام در سامانه ، چندین اشتراک برای چندین پیج اینستاگرام تهیه کنید.
هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟
پس فرم رو پر کن…
استوریها پُربازدیدترین نقطهٔ تماس شما با مخاطبان در اینستاگرام هستند؛ اما اگر نتوانید به ریپلایها سریع و دقیق پاسخ بدهید، بخش بزرگی از تعامل و
در دنیای امروز که رقابت در فضای دیجیتال شدیدتر از همیشه شده، داشتن یک دایرکت هوشمند و پاسخگویی سریع به پیامهای کاربران، نهتنها یک مزیت
کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی هوشمندانه، به کسبوکارها این امکان را میدهد که منابع مالی خود را به شکلی بهینهتر مدیریت