دایرکت هوشمند اینستاگرام الپیدان

الپیدان، کاملترین پلتفرم دایرکت اتومات و هوشمند به زبان فارسی

تعرفه قیمت دایرکت هوشمند اینستاگرام الپیدان

پاسخدهی هوشمند و اتومات به دایرکتهای اینستاگرام

ثبت نام رایگان 10 روزه

رایگان شروع کنید
رایگان .
  • دسترسی به همه امکانات پلتفرم
محبوب

پیج‌های نوپا

پیج تا 3 هزار فالوور
تومان 300.000 ماهیانه
  • دارای کلیه امکانات پکیج استاندارد
حمایتی

پلن یک

پیج 3 تا 10 هزار فالوور
تومان 720.000 ماهیانه
  • دارای کلیه امکانات پکیج استاندارد
محبوب

سیستم قیمت گذاری در الپیدان به دو عامل بستگی دارد: 
1- تعداد فالووهای پیج شما : لطفا با توجه به تعداد فالوور پیج کاری خود پکیج مناسب را پیدا کنید.
2- نوع پکیچ ( استاندارد / پرو) : یک سری امکانات خیلی پیشرفته  و کاربردی فقط در پکیج پرو وجود دارد که در همین صفحه کامل توضیح داده شده است. 

همین حالا   رایگان ثبت نام کنید

استفاده رایگان از کلیه امکانات به مدت ده روز

شما میتوانید با ثبت نام رایگان در الپیدان و اتصال آن به اکانت اینستاگرام خود، از کلیه امکانات این پلتفرم به مدت ده روز به صورت کاملا رایگان استفاده کنید و از مزایای آن و تغییری که در کسب و کار شما ایجاد میکند حیرت زده خواهید شد.

آیا هم‌اکنون از پلتفرم ایرانی یا خارجی دیگری استفاده میکنید؟؟

میتوانید بدون تداخل در وضعیت فعلی ، پیج خود را به پلتفرم الپیدان نیز وصل کنید.
فقط دقت داشته باشید که از کلمات کلیدی یا عددهایی که در پلتفرم دیگر استفاده کرده اید ، در الپیدان استفاده نکنید تا تداخلی ایجاد نشود.

جدول تعرفه قیمت پکیج‌های یک ماهه
تعداد فالوور پیج شما پکیج استاندارد
(ماهیانه)
پکیج پرو
(ماهیانه)
تا ۳ هزار فالوور (طرح حمایتی) ۳۰۰ هزار تومان ۳۰۰ هزار تومان
۳ هزار تا ۱۰ هزار فالوور ۷۲۰ هزار تومان ۹۵۰ هزار تومان
۱۰ هزار تا ۵۰ هزار فالوور ۱,۱۰۰ هزار تومان ۱,6۵۰ هزار تومان
۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار فالوور ۲,۲۰۰ هزار تومان 3,6۵۰ هزار تومان
۲۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار فالوور ۲,۸۰۰ هزار تومان 4,۶۵۰ هزار تومان
۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون فالوور ۳,۳۰۰ هزار تومان 5,65۰ هزار تومان
بیشتر از ۱ میلیون فالوور ۳,۷۰۰ هزار تومان 6,65۰ هزار تومان
معرفی پکیج استاندارد

در پکیج استدارد عمده قابلیتهای پلتفرم الپیدان را در اختیار دارید. امکاناتی که در هیچ سیستم دایرکت هوشمند فارسی زبان دیگری وجود ندارد.

  • پاسخ خودکار به دایرکت ها و کامنت ها با سیستم فلوچارتی و تعریف فعال کننده ( کلمات کلیدی)
  • پاسخ خودکار به کامنتها به صورت دایرکت و کامنت عمومی با سیستم فلوچارتی و تعریف فعال کننده ( کلمات کلیدی)
  • پیام یاد آوری ( فالوآپ) 
  • تعریف تمای محصولات در یک جا و یک بار و استفاده از آنها در فلوچارتها ( جلوگیری از تکرار تعریف یک محصول)
  • درج  متن، فیلم، عکس، گالری و … در فلوها جهت ارسال به مخاطب
  • تعریف منوی ثابت پایین چت
  • تعریف بخش سوالات متداول
  • ارسال دستی پیامهای از پیش تعریف شده 
  • مشاهده لیست مخاطبان با فیلترهای مختلف
  • دریافت و ذخیره اطلاعات مخاطبان به صورت دستی
  • برچسب گذاری مخاطبان به صورت دستی: تعریف برچسبهای مختلف و امکان برچسب گذاری و دسته بندی مخاطبان به صورت دستی، به صورت نامحدود
  • ذخیره اطلاعات مخاطبان به صورت دستی: تعریف فیلدهای مختلف از قبیل آدرس، ایمیل، موبایل، نام شهر ، علاقه مندیها، جنسیت، تاریخ تولد و …. به صورت نامحدود پر کردن فیلدها برای مخاطبان به صورت دستی
  • آنالیز داده ها و گزارش‌گیری
  • فیلتر کردن مخاطبان بر اساس برچسب ها و فیلدهای مختلف و export کردن به صورت فایل excel

 

معرفی پکیج پرو
همه چیز را اتومات کنید!!

با امکاناتی که در پکیج پرو در اختیار شما قرار میگیرد همه پروسه های برچسب گذاری مخاطبان، ایجاد فرم جهت دریافت و ذخیره اطلاعات مخاطبان و بسیاری  فرایندهای دیگر  به صورت اتومات در فلوچارتها اجرا خواهد شد.

همچنین فلوچارتهای چند مسیره خواهید داشت که برای هر مخاطب بسته به سابقه و اطلاعاتی که از قبل از مخاطب جمع آوری کرده اید مسیر متناسب با آن مخاطب برای او اجرا خواهد شد.

با پکیچ پرو یک سیستم اتوماسیون دایرکت هوشمند پیشرفته خواهید داشت.

 

بر خلاف پلفترم های دیگر که فقط در شروع مکالمه میتوان شرط فالوو را بررسی کرد ، در الپیدان این امکان وجود دارد که هر کجای فلوچارتی که میسازید بتوانید از مخاطب بخواهید که برای ادامه دریافت اطلاعات میبایست پیج شما را فالو کند.
با این قابلیت میتوانید ابتدا کمی اطلاعات برای مخاطب ارسال کنید و مخاطب را درگیر نمایید و در مرحله بعد شرط فالو را اجرا کنید. با اینکار احتمال اینکه مخاطب از فالو کردن و ادامه فرایند منصرف شود بسیار پایین می آید.

با این قابلیت میتوانید در فلوچارتها از مخاطب اطلاعات مختلف از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره موبایل، شماره واتساپ، آدرس، کد پستی، ایمیل، جنسیت، سن، و هر اطلاعات دیگری که لازم دارید را بپرسید و اطلاعات دریافتی به صورت اتومات برای آن مخاطب ذخیره میشود

پیاده سازی CRM : با طراحی و تعریف شما در داخل فلوها ، پلفترم با بررسی شرطهای مشخص شده توسط شما و یا در صورتیکه مخاطب مراحل خاصی را طی کند، به آن مخاطب به صورت اتوماتیک برچسب مربوطه را خواهد داد و یا فیلد مشخص شده ای را برای او پر خواهد کرد.

از این اطلاعات میتوانید برای طراحی فلوچارتهای پیچیده استفاده کنید و برای مخاطبان بسته به اینکه چه فیلد یا برچسبی داشته باشند پیامهای متفاوتی ارسال کنید.

با این قابلیت میتوانید فلوچارتهای هوشمند بسازید، فلوچارتهایی که برای مخاطبان مختلف با توجه به سابقه مخاطب و اطلاعاتی که از مخاطب در مکالمات قبلی دریافت و ذخیره کرده اید ( از قبیل سابقه خرید، علاقه مندیها، سن، جنسیت، سابقه شرکت در مسابقات قبلی شما، سابقه تعامل با شما و …) مسیرهای متفاوتی را طی میکند و پیامهای متفاوت و متناسب با آن مخاطب را ارسال میکند.

برای ارسال موارد پر تکرار از قبیل نحوه سفارش، دسته بندی محصولات، فرم دریافت اطلاعات مشتری، نظر سنجی، ارسال آدرس و ساعت کاری مجموعه، توضیح شرح فعالیتهای مجموعه  و … فلوهای مجزا درست کنید. سپس در فلوهای مختلف ، هر کجا که لازم داشتید آنها را فراخوانی کنید.

با این کار نیاز به  انجام کارهای تکراری و زمانبر ندارید

قابلیتهای پکیج پرو

استفاده از شرط فالو اجباری در هر جای مکالمه

بر خلاف پلفترم های دیگر که فقط در شروع مکالمه میتوان شرط فالوو را بررسی کرد ، در الپیدان این امکان وجود دارد که هر کجای فلوچارتی که میسازید بتوانید از مخاطب بخواهید که برای ادامه دریافت اطلاعات میبایست پیج شما را فالو کند.
با این قابلیت میتوانید ابتدا کمی اطلاعات برای مخاطب ارسال کنید و مخاطب را درگیر نمایید و در مرحله بعد شرط فالو را اجرا کنید. با اینکار احتمال اینکه مخاطب از فالو کردن و ادامه فرایند منصرف شود بسیار پایین می آید..

دایرکت مارکتینگ اینساگرام

دریافت و ذخیره اطلاعات مخاطبان به صورت اتومات

با این قابلیت میتوانید در فلوچارتها از مخاطب اطلاعات مختلف از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره موبایل، شماره واتساپ، آدرس، کد پستی، ایمیل، جنسیت، سن، و هر اطلاعات دیگری که لازم دارید را بپرسید و اطلاعات دریافتی به صورت اتومات برای آن مخاطب در فیلدهای مربوطه ذخیره میشود

دایرکت هوشمند اینستاگرام

برچسب گذاری و دسته بندی مخاطبان به صورت اتومات

پیاده سازی CRM : با طراحی و تعریف شما در داخل فلوها ، پلفترم با بررسی شرطهای مشخص شده توسط شما و یا در صورتیکه مخاطب مراحل خاصی را طی کند، به آن مخاطب به صورت اتوماتیک برچسب مربوطه را خواهد داد و یا فیلد مشخص شده ای را برای او پر خواهد کرد.

از این اطلاعات میتوانید برای طراحی فلوچارتهای پیچیده استفاده کنید و برای مخاطبان بسته به اینکه چه فیلد یا برچسبی داشته باشند پیامهای متفاوتی ارسال کنید.

ربات اینستاگرام

معجزه استفاده از شرط‌ها در فلوها

با این قابلیت میتوانید فلوچارتهای هوشمند بسازید، فلوچارتهایی که برای مخاطبان مختلف با توجه به سابقه مخاطب و اطلاعاتی که از مخاطب در مکالمات قبلی دریافت و ذخیره کرده اید ( از قبیل سابقه خرید، علاقه مندیها، سن، جنسیت، سابقه شرکت در مسابقات قبلی شما، سابقه تعامل با شما و …) مسیرهای متفاوتی را طی میکند و پیامهای متفاوت و متناسب با آن مخاطب را ارسال میکند.

دایرکت مارکتینگ اینساگرام

فراخوانی فلوهای دیگر، در داخل یک فلو

برای ارسال موارد پر تکرار از قبیل نحوه سفارش، دسته بندی محصولات، فرم دریافت اطلاعات مشتری، نظر سنجی، ارسال آدرس و ساعت کاری مجموعه، توضیح شرح فعالیتهای مجموعه  و … فلوهای مجزا درست کنید. سپس در فلوهای مختلف ، هر کجا که لازم داشتید آنها را فراخوانی کنید.

با این کار نیاز به  انجام کارهای تکراری و زمانبر ندارید

دایرکت هوشمند اینستاگرام

ارسال فلوها به مخاطب به صورت دستی

اگر با سیتسمهای دایرکت هوشمند کار کرده باشید این تجربه را دارید که در خیلی از موارد کاربر به جای اینکه کلمه کلیدی مورد نظر شما را کامنت یا دایرکت کرده باشه عبارت دیگری فرستاده و فلو اجرا نشده و شما قادر به ارسال فلوی مربوطه به صورت دستی نیستید و مجبور هستید که پاسخی نه چندان کامل برای کاربر ارسال کنید.

با این قابلیت الپیدان میتوانید در بخش پیامها ، علاوه بر امکان ارسال پیامهای از پیش تعریف شده ، از بین فلوهای خود، فلوی مناسب برای برای آن کاربر به صورت دستی اجرا کنید 

ربات اینستاگرام

سوالات متداول درباره خرید اشتراک

بله، در هر زمان که مایل باشید میتوانید پلن فعلی خود را به یکی از پلنهای بالاتر ارتقاء بدهید و به محض پایان یافتن پلن قبلی، سیستم به طور اتومات پلن جدید را فعال میکند.

خیر، در صورت تهیه یک پلن و واریز وجه، امکان عودت وجه وجود ندارد. برای همین منظور پیشنهاد میشود ابتدا اشتراک ده روزه رایگان را تهیه کنید و پس از اطمینان از کارایی پلتفرم یکی از پلنها را تهیه کنید.

بله میتوانید ، البته باید برای هر اکانت یک اشتراک تهیه نمایید. ولی میتوانید با یکبار ثبت نام در سامانه ، چندین اشتراک برای چندین پیج اینستاگرام تهیه کنید.

چرا دیده شو را انتخاب کنیم؟
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
مهدیار حسنی
مالک برند پارس شاپ
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
آرش محمدی
مالک برند ایرانی شاپ
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
فرهاد رضایی
مالک برند کفش ملی

هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟


پس فرم رو پر کن…

مقالات الپیدان
پاسخ خودکار استوری اینستاگرام
مقالات تخصصی
ادمین الپیدان

پاسخ خودکار استوری اینستاگرام

استوری‌ها پُر‌بازدیدترین نقطهٔ تماس شما با مخاطبان در اینستاگرام هستند؛ اما اگر نتوانید به ریپلای‌ها سریع و دقیق پاسخ بدهید، بخش بزرگی از تعامل و

دایرکت هوشمند manychat منی چت
مقالات تخصصی
ادمین الپیدان

آموزش دایرکت هوشمند Manychat (منی چت )

در دنیای امروز که رقابت در فضای دیجیتال شدیدتر از همیشه شده، داشتن یک دایرکت هوشمند و پاسخ‌گویی سریع به پیام‌های کاربران، نه‌تنها یک مزیت

کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام
مقالات عمومی
ادمین الپیدان

کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام

کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی هوشمندانه، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که منابع مالی خود را به شکلی بهینه‌تر مدیریت

پیمایش به بالا