دایرکت هوشمند اینستاگرام الپیدان

الپیدان، کاملترین پلتفرم دایرکت اتومات و هوشمند به زبان فارسی

دایرکت هوشمند اینستاگرام با الپیدان

دستیار 24 ساعته شما برای مدیریت پیچ اینستاگرام

پاسخگوی اتومات به کلیه کامنت ها و پیامها، قابلیت فالو اجباری، فالوو آپ، دسته بندی و برچسب گذاری اتومات مخاطبان، برگزاری مسابقه و لیگ، نظر سنجی، کمپین های تبلیغاتی هوشمند، فیلتر مخاطبان بر اساس فیلدهای مختلف و ده ها امکانات کاربردی دیگر

پاسخدهی هوشمند و اتومات به دایرکتهای اینستاگرام
دستیار 24 ساعته شما برای مدیریت پیچ اینستاگرام

الپیدان، کاملترین پلتفرم دایرکت اتومات و هوشمند به زبان فارسی

دایرکت هوشمند اینستاگرام با الپیدان

پاسخ‌گویی اتومات به کلیه کامنت ها و پیامها، قابلیت فالو اجباری، فالوو آپ، دسته بندی و برچسب گذاری اتومات مخاطبان، برگزاری مسابقه و لیگ، نظر سنجی، کمپین های تبلیغاتی هوشمند، فیلتر مخاطبان بر اساس فیلدهای مختلف و ده ها امکانات کاربردی دیگر

فیلم معرفی الپیدان👇
پاسخدهی هوشمند و اتومات به دایرکتهای اینستاگرام

فراتر از پاسخ خودکار ؛
ساخت تعاملات هوشمند در اینستاگرام ، با سیستم فلوچارتی پیشرفته

پاسخگوی خودکار اینستاگرام

دایرکت هوشمند اینستاگرام الپیدان چیست؟

دایرکت هوشمند اینستاگرام  الپیدان یک پلتفرم مورد تایید شرکت فیسبوک است که بدون نیاز به نام کاربری و پسورد شما به اکانت اینستاگرام شما متصل و امکانات بیشماری در اختیار شما قرار میدهد.

پاسخگوی خودکار 24 ساعته:

به محض دریافت کامنت یا پیام توسط مخاطب شما ، پلتفرم الپیدان تمامی پاسخهایی که از قبل توسط شما تعریف شده است را برای آن او به صورت آنی ارسال میکند. پاسخهایی شامل متن، عکس، ویدئو، گالری محصولات، ویس تا 20 دقیقه و دکمه های تعاملی

 قابلیت‌های فالو اجباری، فرم ساز، ویترین ساز، پیام فالوآپ (یادآوری) الپیدان را به یک دستیار 24 ساعته پیج شما تبدیل میکند.

اولین پلتفرم دایرکت هوشمند بر پایه فلوچارت در ایران!!

الپیدان برخلاف دیگر پلتفرم‌های موجود در ایران، با سیستم فلوچارتی کاملاً بصری طراحی شده و به شما این امکان را میدهد که به صورت اتومات:

☑️  اطلاعات مخاطبان مثل شماره تماس، ایمیل، آدرس، جنسیت، سن، واتساپ، تلگرام، مدرک تحصیلی، نحوه آشنایی و هر آنچه لازم دارید را دریافت و در فیلدهای مربوطه ذخیره کند.
☑️  مخاطبان را برچسب گذاری و دسته بندی کند ( سوابق خرید، علایق ، نیازمندی و …)

ارسال پیام‌های شخصی سازی شده به هر مخاطب

سه ویژگی سیستم فلوچارتی پیشرفته، برچسب گذاری مخاطبان و نگهداری اطلاعات مخاطبان در پلتفرم دایرکت هوشمند اینستاگرام شما را قادر میسازد که

با طراحی فلوچارتهای چند شاخه و شرطی، به جای ارسال یک سری پیام مشخص به همه، به هر مخاطب با توجه به اطلاعات ذخیره شده و برچسب‌های مخاطب (علایق، سوابق خرید از شما ، حوزه کاری و …) پاسخ خودکار شخصی سازی شده برای هر مخاطب ارسال کند و نرخ تعامل پیج و نرخ فروش به شدت افزایش یابد.

فالو اجباری منعطف: با این قابلیت، به جای اینکه در ابتدای مکالمه از کاربر بخواهید شما رو فالو کند، ابتدا یک سری اطلاعات را برای او ارسال و مخاطب را کنجکاو و درگیر کنید و بعد از اون بخواهید که برای ادامه مکالمه میبایست شما رو فالو کند. با اینکار احتمال اینکه مخاطب از فالو کردن و ادامه فرایند منصرف شود بسیار پایین می آید.

دایرکت هوشمند اینستاگرام با فلوچارت

با دایرکت خودکار اینستاگرام فلوچارتی پیشرفته:

  • برای مخاطبان خود سیستم‌های مسابقه، نظرسنجی، آزمون، پیگیری فروش، خدمات پس از فروش و … طراحی کنید.
  • با استفاده از تگ‌گذاری و فیلدهای اختصاصی، مخاطبان را دسته‌بندی و تحلیل کنید.

به‌جای یک ربات پاسخ‌گو، یک سیستم مکالمه‌ساز قدرتمند در اختیار دارید؛ هوشمند، منعطف و قابل توسعه برای هر سناریویی که در ذهن دارید.

با تاییدیه شرکت فیسبوک

در اتصال الپیدان به اکانت اینستاگرام به هیچ عنوان نیازی به  یوزر و پسورد پیچ شما نیست.

مدریرت شبکه های اجتماعی

اجرای کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند با "فرم ساز" الپیدان

فرم ساز الپیدان با توجه به تنظیمات شما، همیشه در حال دریافت اطلاعات کاربران و ذخیره آنهاست. 

کافیست در منوی مخاطبان الپیدان بر اساس فیلترهای مختلف، گروه خاصی از مخاطبان خود را انتخاب و خروجی اکسل بگیرید و کمپین تبلیغاتی خود را برای آنها اجرا کنید.

به عنوان مثال برای مخاطبینی که علاقه‌مند به محصول یا خدمت خاصی بوده اند، آقا و ساکن تهران هستند و حداقل یکبار از شما خرید کرده اند و … ، پیامک و یا ایمیل تخفیف ویژه یا معرفی محصول یا خدمت جدید را ارسال کنید.

به عنوان مثال برای مخاطبینی که علاقه‌مند به محصول یا خدمت خاصی بوده اند، آقا و ساکن تهران هستند و حداقل یکبار از شما خرید کرده اند و … ، پیامک و یا ایمیل تخفیف ویژه یا معرفی محصول یا خدمت جدید را ارسال کنید.

همین حالا   رایگان ثبت نام کنید

استفاده رایگان از کلیه امکانات به مدت ده روز

شما میتوانید با ثبت نام رایگان در الپیدان و اتصال آن به اکانت اینستاگرام خود، از کلیه امکانات این پلتفرم به مدت ده روز به صورت کاملا رایگان استفاده کنید و از مزایای آن و تغییری که در کسب و کار شما ایجاد میکند حیرت زده خواهید شد.

آیا هم‌اکنون از پلتفرم ایرانی یا خارجی دیگری استفاده میکنید؟؟

میتوانید بدون تداخل در وضعیت فعلی ، پیج خود را به پلتفرم الپیدان نیز وصل کنید.
فقط دقت داشته باشید که از کلمات کلیدی یا عددهایی که در پلتفرم دیگر استفاده کرده اید ، در الپیدان استفاده نکنید تا تداخلی ایجاد نشود.

بخش صندوق پیام پیشرفته

صندوق پیام (Inbox) پیشرفته با قابلیتهای فوق العاده کاربردی به نحوی که ترجیج خواهید داد به جای آنکه سوالات متفرقه کاربران خود را در اپلیکیشن اینستاگرام پاسخ دهید، در الپیدان انجام دهید.

  • مشاهده لیست تمامی پیامهای دریافتی و تمامی گفت و گوهای رد و بدل شده بین شما و کاربران شما.
  • امکان فیلتر پیامها بر اساس آیتمهای مختلف از قبیل پیامهای خوانده نشده، پیامهای بی پاسخ، پیامهای ستاره دار، و فیلتر بر اساس برچسب ها و فیلدهای سفارشی
  • امکان تعیین و ارسال پیامهای آماده به  راحتی و با سرعت بالا
  • امکان ارسال دستی فلوها به کاربرانی که به جای ارسال کلمه کلیدی مورد نظر شما، پیام دیگری ارسال کرده اند.
فیلم معرفی بخش صندوق پیام👇
دایرکت هوشمند اینستاگرام- صندوق پیام
ربات دایرکت اتومات اینستاگرام- بخش مخاطبان

بخش مخاطبان پیشرفته

مشاهده لیست تمامی کاربرانی که حداقل یکبار با برای شما پیامی ارسال کرده اند با امکانات فوق العاده کاربردی از جمله:

  • فیلتر مخاطبان بر اساس برچسب ها و فیلدهای سفارشی مختلف
  • مشاهده اطلاعات هر مخاطب از جمله فیلدهای سفارشی مخاطب ( مثل تلفن، شماره واتساپ، نام و نام خانوادگی، آدرس، ایمیل ، امتیاز مخاطب در مسابقات و ….)
  • مشاهده اطلاعات هر مخاطب از جمله برچسب هایی که در فلوها به مخاطب داده شده است ( از قبیل سوابق خرید و علاقه مندیهای آن مخاطب و …)
  • امکان برچسب دادن به مخاطب و یا پرکردن فیلدهای مخاطب به صورت دستی 
  • امکان نوشتن یاداداشت در مورد هر مخاطب برای خود ، به منظور اینکه خلاصه ای از شرح وضعیت مخاطب داشته باشید

قابلیتهای دایرکت هوشمند اینستاگرام الپیدان

پاسخ خودکار به دایرکت ها

 پاسخ آنی و اتومات به تمامی دایرکتها، استوری ریپلایها و کامنتهای لایو دریافت شده در اینستاگرام با توجه به کلمات کلیدی و دستورات و چارتهای از پیش تعریف شده توسط شما. امکان تولید بیشمار فلوچارت با کلمه های کلیدی متفاوت برای شما وجود دارد و محدودیت تعداد ندارید.

دایرکت مارکتینگ اینساگرام

پاسخ خودکار به کامنتها به صورت دایرکت و کامنت عمومی

علاوه بر اینکه به کامنتهای دریافتی به صورت دایرکت به مخاطب پاسخ میدهید و اطلاعات لازم را برا اون ارسال میکنید ، جهت افزایش تعامل ریلز و پستها، در بخش کامنت نیز یک پاسخ رندوم ارسال میشود ( مثلا: سلام، اطلاعات خدمتتون دایرکت شد). این آپشن را برای هر ریلز یا پستی که صلاح بدانید میتوانید فعال کنید.

دایرکت هوشمند اینستاگرام

ارسال متن، فیلم، عکس، گالری و ...

شما با امکان ارسال متن ، ایموجی، فیلم، عکس، ویترین ( گالری محصولات و خدمات)، صدا، دکمه و لینک سایت میتوانید هر گونه محتوایی را برای مخاطب خود ارسال کنید.

پاسخگویی هوشمند به کامنتهای اینستاگرام

پیام یاد آوری ( فالوآپ)

 در لایوهای اینستاگرام خود از ببیندگان بخواهید برای دریافت اطلاعات کامل در خصوص یک موضوع یا محصول خاص و یا دریافت کد تخفیف، عبارت یا عدد خاصی  را کامنت کنند.

دایرکت اتومات اینستاگرام

شرط فالوو اجباری منعطف

در پلتفرم دایرکت اتومات الپیدان بر خلاف پلفترم های دیگر این امکان وجود دارد که هر کجای فلوچارتی که میسازید بتوانید از مخاطب بخواهید که برای ادامه دریافت اطلاعات میبایست پیج شما را فالو کرده باشد. با این قابلیت میتوانید ابتدا کمی اطلاعات برای مخاطب ارسال کنید و مخاطب را درگیر نمایید و در مرحله بعد شرط فالو را اجرا کنید. با اینکار احتمال اینکه مخاطب از فالو کردن و ادامه فرایند منصرف شود بسیار پایین می آید.

ربات اینستاگرام

فرم ساز پیشرفته

در هر جایی از مسیر گفتگو میتوانید با ارسال فرم به کاربر، اطالاعاتی از قبیل شماره تماس، آدرس، ایمیل ، نظر مشتری، و هر آنچه مورد نیاز دارید را دریافت کنید و همه اطلاعات در فیلدهای مربوطه به صورت خودکار ذخیره میشود. حتی میتوانید از اطاعات ذخیره شده، در مسیرهای گفتگوی بعدی استفاده کنید

بخش Inbox پیشرفته​

ویترین ساز محصولات و خدمات ( گالری)

محصولات و خدمات خود را به صورت اسلایدی ( ویترین ) به مخاطبان خود نمایش دهید شما میتوانید یک اسلایدر با حداکثر 10 کارت را طراحی نمایید که ظاهری زیبا و جذاب به مخاطب ارائه میدهد

دایرکت اتومات اینستاگرام

فراخوانی فلوهای دیگر، در داخل یک فلو

برای موارد پر تکرار مثل نحوه سفارش، دسته بندی محصولات، فرم دریافت اطلاعات مشتری، نظر سنجی و … یک فلو مجزا درست کنید. سپس در فلوهای مختلف ، هر کجا که لازم داشتید آنها را فراخوانی کنید.

پاسخگویی هوشمند به کامنتهای اینستاگرام

ارسال دستی یک فلو به مخاطب

در خیلی موارد مخاطب کلمه کلیدی یا عدد مورد نظر شما را ارسال نمیکند و در عوض به عنوان مثال اسکرین شات از یک محصول یا خدمت شما را ارسال میکند و اطلاعات تکمیلی میخواهد. شما به راحتی میتوانید در بخش inbox لیست فلوها را باز کرده و فلو مربوط به آن محصول را به صورت دستی برای آن مخاطب فراخوانی کنید.

بخش Inbox پیشرفته​

تعریف محصولات در یک جا

محصولات و خدمات خود را در بخش محصولات تعریف کنید. عکس، عنوان، توضیح و قیمت محصولات را ثبت کنید. سپس در فلوهایی که میسازید در هر جایی که لازم است یک یا چند محصول را فراخوانی کنید و به سادگی ویترین ساز خود را تهیه کنید.

بخش Inbox پیشرفته​

سوالات متداول

بخش سولات متداول یا Ice Breakers در خود اینستاگرام نیز وجود دارد و وقتی مخاطب برای اولین بار میخواهد به شما پیام بدهد، چهار سوال متداولی که شما تعریف کرده اید برای اون نمایش داده میشود. این چهار سوال را میتوانید در پلتفرم الپیدان تعریف و مدیریت کنید

پاسخگویی هوشمند به کامنتهای اینستاگرام

منوی ثابت در صفحه چت اینستاگرام

با قابلیت منوی ثابت یا persistent menu در بالای صفحه چت اینستاگرام میتوانید 5 عدد دکمه تعریف کنید و هر دکمه را به یک فلو یا لینک متصل کنید. این پنج دکمه همیشه در بخش پیام در بالای صفحه در دسترس مشتری میباشد و با کلیک بر روی هر دکمه، فلوی متصل به آن برای کاربر اجرا میشود. کاربرد آن برای سوالات پر تکرار مثل نحوه سفارش، آدرس فروشگاه و … است.

دایرکت اتومات اینستاگرام

ارسال دستی پیامهای از پیش تعریف شده

در بخش پیام ها ( Inbox ) علاوه بر امکان ارسال دستی یک فلو برای یک مخاطب، میتوانید از بین تعداد بیشمار پیامهای متنی ساده که در پلتفرم ذخیره کرده اید نیز یک یا چند مورد را به صورت دستی برای مخاطب ارسال کنید. 

پاسخگویی هوشمند به کامنتهای اینستاگرام

مشاهده لیست مخاطبان با فیلترهای مختلف

در بخش مخاطبان (Contacts) پلتفرم الپیدان میتوانید لیست کلیه مخاطبان خود را مشاهده کنید و لیست را بر اساس آیتمهای مختلف از قبیل برچسب ها و فیلدهای مختلف فیلتر کنید و خروجی اکسل بگیرید. اینکار برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی بر روی گروهی خاص از مخاطبان کاربرد دارد. 

ربات اینستاگرام

دریافت و ذخیره اطلاعات مخاطبان به صورت اتومات، و یا به صورت دستی

شما قادر خواهید بود با تهیه فرمهای خاص و ارسال اتومات فرم به مخاطبان، اطلاعاتی نظیر شماره تماس، ایمیل، شهر محل سکونت، محصولات و خدمات مورد علاقه آنها ، نظر سنجی در خصوص محصول خریداری شده و … را جمع آوری و در سیستم به صورت ذخیره شده داشته باشید و با داشتن این اطلاعات قادر به تعامل بیشتر و هدفمند با مخاطبان و اجرای کمپین های تبلیغاتی هدفمند خواهید بود

بخش Inbox پیشرفته​

برچسب گذاری و دسته بندی مخاطبان به صورت اتومات، و یا به صورت دستی

پیاده سازی CRM : با طراحی شما در داخل فلوها ، پلفترم با بررسی شرطهای مشخص شده توسط شما یا در صورتیکه مخاطب مراحل خاصی را طی کند، به آن مخاطب به صورت اتوماتیک برچسب مربوطه را خواهد داد و یا فیلد مشخص شده ای را برای اون پر خواهد کرد. از این اطلاعات میتوانید برای طراحی فلوچارتهای پیچیده استفاده کنید و برای مخاطبان بسته به اینکه چه فیلد یا برچسبی داشته باشند پیامهای متفاوتی ارسال کنید.

ربات اینستاگرام

بررسی برچسبها و فیلدهای مخاطب در داخل فلوها به صورت اتومات

در داخل یک فلو میتوانید برای هر مخاطب ورودی مشخص کنید که چه برچسبها و چه فیلدهایی بررسی شود و برای هر مخاطب بسته به اطلاعات جمع آوری شده از مخاطب در قبل و یا در حین اجرای فلو ، پیامهای خاصی ارسال کنید. به این ترتیب سیستم از حالت خطی و ارسال یکسری پیام مشخص برای تمام مخاطبان خارج و به یک سیستم منعطف و هوشمند تبدیل میشود

بخش Inbox پیشرفته​

آنالیز و فیلتر داده ها و خروجی اکسل برای کمپین‌های تبلیغاتی

تمامی داده ها در سیستم ذخیره میشود و شما قادر به گزارش گیری و  آنالیز داده ها به صورت های مختلف و با فیلترهای مختلف خواهید بود. به عنوان مثال میتوانید گزارش تعداد مخاطبانی که در یک بازه زمانی مشخص در خصوص یک محصول یا خدمات شما یا در خصوص یک پست یا ریز شما از شما درخواست قیمت یا اطلاعات کرده اند را داشته باشید و از ایمیل و شماره موبایلهای آنها خروجی اکسل گرفته و در کمپینهای تبلیغاتی خود از آنها استفاده کنید.

ربات اینستاگرام

تعامل هدفمند با مخاطبان

یکی از عوامل بسیار مهم در افزایش نرخ فروش کالا و خدمات و همچنین افزایش تعامل مخاطبان شما با شما، اجرای درست و اصولی مبحث تعامل هدفمند میباشد. تعامل هدفمند باعث میشود بتوانید با مخاطبان خود بسته به علایق آنها و موضوعات مورد توجه آنها برای آنها پیام ارسال کنید.

بخش Inbox پیشرفته​

افزایش فروش محصولات و خدمات

استفاده درست از پلتفرم ربات دایرکت هوشمند اینستاگرام باعث عامل هدفمند با مخاطب، پاسخدهی سریع و دقیق به سوالات آنها، پیگیری های به موقع ، ارسال پیامهایی از قبیل تخفیفهای ویژه و … میوشد و به طرز چشمگیری منجر به افزایش فروش محصولات و خدمات شما خواهد شد.

ربات اینستاگرام


اگر به دنبال راهی مؤثر برای مدیریت پیج اینستاگرام هستید، پلفترم الپیدان با مجموعه‌ای از امکانات کاربردی، تجربه‌ای متفاوت از دایرکت اتومات اینستاگرام را در اختیار شما می‌گذارد. پاسخگویی اتومات و 24 ساعته به تمامی پیامها و کامنتها، ارسال پیامهای یادآوری و فالوآپ، دسته‌بندی و تگ‌گذاری اتومات مخاطبان و ارسال پیامهای از پیش تعریف‌شده برای هر دسته مختص خود آن دسته، تحلیل رفتار فالوورها و … همه در یک نرم‌افزار ساده، سریع و قابل تنظیم. در ادامه با ویژگی‌های کلیدی نرم‌افزار الپیدان آشنا شوید.

سوالات متدوال درباره پاسخ خودکار دایرکت اینستاگرام

خیر. اتصال الپیدان به اکانت اینستاگرام شما فقط از طریق مجوز اتصال فیسبوک انجام میشود.کافی است در سایت اینستاگرام در اکانت خود لاگین کرده و سپس وارد پنل دایرکت هوشمند شده و مابقی فرایند را انجام دهید.

یک سیستم نرم افزاری پیشرفته است که با توجه به دستورات از پیش تعریف شده توسط شما، قادر به پاسخگویی کامنتها و دایرکتهای مخاطبان شما در اینستاگرام ، به صورت هوشمند و 24 ساعت شبانه روز میباشد.

از جمله امکانات مهم الپیدان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– پاسخگویی هوشمند به دایرکتها و کامنتها و کامنتهای لایوها

– برچسب گذاری و دسته بندی مخاطبان

– تعامل هدفمند با مخاطبان به صورت هوشمند

– افزایش فروش محصولات و خدمات

– ارسال پیامهای پیگیری به مخاطبان با روشهای متنوع و غیر تکراری

– جمع آوری اطلاعات مخاطبان از جمله شماره تماس، نام شهر، جنسیت، سن و …

– آنالیز داده ها

سیتمهای دایرکت هوشمند میبایست بتوانند از طریق رابط کاربری فیسبوک، به اکانت اینستاگرام شما دسترسی داشته باشند و فقط در صورتی قادر به اینکار هستند که توسط شرکت فیسبوک به آنها اجازه دسترسی داده شود. شرکت فیسبوک قبل از اینکه به یک پلتفرم اجازه دسترسی را بدهد آن پلتفرم را از لحاظ امنیتی و سایر موارد دیگر به دقت بررسی میکند و تنها در صورتی آن پلتفرم را تایید میکند که کلیه موارد امنیتی و حریم خصوصی را رعایت کرده باشد. الپیدان نیز از این قاعده مستثنی نیست

الپیدان با بررسی دقیق کلیه پلتفرمهای خارجی مطرح و معتبر از جمله Manychat و Chatfuel ، تمامی امکانات آنها را در پلتفرم خود قرار داده و سه مزیت اساسی الپیدان برای کاربران ایرانی، زبان فارسی و قیمت فوق العاده پایینتر نسبت به نمونه های مطرح خارجی و همچنین رهایی از مشکلات بسیار در پرداخت ارزی برای خرید اکانتهای خارجی برای ساکنین ایران میباشد

بر خلاف پلتفرم های دایرکت هوشمند دیگر که از سیستم خطی استفاده میکنند، الپیدان با استفاده از سیستم طراحی گفت و گو به صورت فلوچارتی و چارتهای تعاملی ، بر اساس رفتار مخاطب در حال و گذشته و بررسی شرطهای مختلف و اطلاعات مخاطب در تگها و فیلدهای مختلف، مسیر مکالمه با مخاطب را به صورت هوشمندانه و اتوماتیک تغییر میدهد.

چنانچه پیام دریافتی در بخش دایرکت، حاوی کلمه کلیدی یا عددی باشد که قبلا توسط شما در پلتفرم تعریف شده است، پلتفرم به صورت آنی و اتومات، گردش کار مربوطه ای که برای آن کلمه یا عدد ایجاد کرده اید را برای مخاطب ارسال میکند.

پیامهای دریافتی که حاوی کلمه یا عددهای کلیدی شما نباشد ( از قبیل پیامهای متفرقه توسط مخاطبین) و پلتفرم قادر به پاسخگویی به آنها نباشد به صورت Unread باقی میماند و به صورت اتومات وارد دسته بندی “خوانده نشده” میشود. شما با مراجعه به بخش مربوطه میتوانید این پیامها را مشاهده کنید و به صورت دستی به آنها پاسخ بدهید. البته میتوانید تعداد زیادی پاسخ آماده در پلتفرم تعریف کنید و بدون نیاز به تایپ مجدد ، یک یا چند پاسخ از پیش تعریف شده را برای مشتری ارسال کنید

شما میتوانید هم از طریق اینستاگرام و هم از طریق پلتفرم به دایرکتهای پاسخ داده نشده، به صورت دستی پاسخ بدهید. البته با توجه به امکانات بیشتری که به دایرکت پلتفرم در اختیار شما قرار میدهد شما نیز صد در صد تمایل خواهید داشت که از داخل پلتفرم به دایرکتها و با سرعت خیلی بیشتر و راحتتر ، پاسخ دهید

بله ، امکان ارسال عکس، فیلم و صدا و تولید دکمه از قابلیتهای پایه پلتفرم الپیدان میباشد.

الپیدان علاوه بر ارسال پاسخ خودکار به کامنتهای پست و ریلز، کامنتهای استوری و پیامهای دایرکت، امکانات فوق العاده دیگری در اختیار شما قرار میدهد که از جمله آنها میتوان به سیستم تگ گذاری و دسته بندی مخاطبان، تولید بینهایت فیلدهای اختصاصی برای مدیریت مشتریان و گزاش گیریهای پیشرفته اشاره کرد.

بله، الپیدان تمامی پیامهای دریافتی و ارسال شده به مخاطبان را نگهداری میکند ( حتی پیامهایی که شما به صورت دستی ارسال کرده اید).

بله، در بخش لیست پیامها، شما کلیه پیامهای دریافتی و ارسالی را مشاهده میکنید و میتوانید پیامهای دریافتی که هیچ کلمه کلیدی در آنها وجود ندارد و هیچ جریان گفت و گویی توسط سیستم برای آنها اجرا نشده است را دیده و همینجا به صورت دستی به آنها پاسخ دهید.

بله ، امکانات فوق العاده ای برای شما در نظر گرفته شده. به طوری که مطمئنا ترجیح خواهید داد پاسخ به پیامهای تیریگر نخورده را نیز از طریق پلتفرم الپیدان انجام دهید. در الپیدان علاوه بر امکانات بخش inbox اینستاگرام از قبیل ارسال عکس و فیلم و ارسال پیام صوتی و ارسال سریع پیامهای آماده، میتوانید به راحتی به صورت دستی یکی زا فلوهایی که در سیستم طراحی کرده اید را برای مخاطب ارسال کنید.

در بخش آنالیز پلتفرم امکانات بسیاری برای شما طراحی شده است. از جمله اینکه میتوانید تعداد پاسخهای اتومات ارسال شده توسط پلتفرم را برای یک روز یا یک بازه زمانی خاص مشاهده کنید و یا تعداد پاسخها برای یک کلمه کلیدی خاص را در آن بازه زمانی مشاهده کنید. در کل بخش آنالیز به شما امکان آنالیز و بررسی پیامهای دریافتی را از جنبه های مختلف میدهد

خیر، تمامی امکانات پلتفرم از جمله بخش ایجاد دستورات فلوچارتی جهت پاسخ خودکار به کامنتها و دایرکتهای اینستاگرام به صورت نامحدود در اختیار شما میباشد.

با توجه به محدودیتهایی که از سمت اینستاگرام در نظر گرفته شده است بهتر است که در ارسال پاسخ به یک مخاطب از تعداد زیادی متن و عکس و فیلم استفاده نشود و به صورتی پاسخ داده شود که از محدودیتهای اینستاگرام عبور نکنید. ضمن اینکه ارسال تعداد زیاد پیام باعث خسته شدن مخاطب میشود و با قطع ارتباط با شما، تعامل از بین میرود. بنابراین بهتر است که در متنهای ارسالی خود از دکمه استفاده کنید که چنانچه مخاطب خودش مایل به دریافت اطلاعات کاملتر در خصوص یک محصول یا خدمت شما هست با زدن بر روی دکمه پاسخهای مربوطه برایش ارسال شود.

فرمت فیلم میبایست به صورت MP4 و حداکثر 25M باشد. فرمت عکس میتواند JPG یا PNG و حداکثر 5 مگ باشد.

فرمت صدا باید از نوع Ogg باشد. چانچه فایل صوتی شما فرمت دیگری دارد به راحتی از طریق وبسایتهای آنلاین رایگان میتوانید فرمت آن را تغییر دهید.

طبق قوانین اینستاگرام ، شما در هر ساعت مجاز به پاسخ به حداکثر 200 پیام دریافتی هستید و بنابراین پلتفرم چنانچه 200 پاسخ در یک ساعت را به اتمام برساند باید مابقی پاسخها را پس از اتمام یک ساعت انجام دهد.

هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟


پس فرم رو پر کن…

آشنایی کامل با  دایرکت خودکار اینستاگرام

دایرکت هوشمند اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

دایرکت هوشمند یعنی تعامل خودکار، سریع و هدفمند با کاربران در پیام خصوصی. برندها با سناریوهای از پیش تعریف‌شده می‌توانند به پرسش‌های پرتکرار پاسخ دهند، اطلاعات دریافت کنند یا محصول معرفی کنند—بدون پاسخ‌گویی دستی. نتیجه: صرفه‌جویی در زمان، افزایش تعامل و تبدیل مخاطب به مشتری.

الپیدان این سیستم را با قابلیت‌هایی مثل شرط‌گذاری، اکشن، تگ و فیلد و «منوی ثابت» به‌شکل فلوچارتی پیاده‌سازی کرده تا تجربه‌ای مشابه ابزارهای جهانی اما کاملاً بومی و فارسی ارائه شود.

مزایای استفاده از دایرکت خودکار در اینستاگرام

دایرکت خودکار پاسخ‌گویی را ۲۴ ساعته، دقیق و منظم می‌کند و مدیریت پیج اینستاگرام را ساده‌تر می‌سازد؛ هیچ پیام مهمی از دست نمی‌رود و تیم می‌تواند روی فروش و توسعه تمرکز کند.

چگونه یک ربات دایرکت هوشمند اینستاگرام بسازیم؟

ساخت ربات دایرکت هوشمند اینستاگرام در الپیدان به دانش فنی نیاز ندارد؛ مسیر پاسخ‌گویی را بصری طراحی می‌کنید و با اتصال گره‌ها (پیام، شرط، اکشن، منو) یک سناریوی کامل می‌سازید که براساس رفتار کاربر واکنش متفاوت نشان می‌دهد.

الپیدان چگونه کار می‌کند؟ نگاهی به سیستم فلوچارتی

در قلب الپیدان یک Flow Builder قدرتمند قرار دارد (مشابه ManyChat) که اجازه می‌دهد مسیر گفتگو را با گره‌های پیام/شرط/اکشن بسازید و تعاملات پیچیده را مدیریت کنید.

پاسخ خودکار چگونه تعامل را افزایش می‌دهد؟

سرعت پاسخ‌گویی، اعتماد می‌سازد. پاسخ هوشمند می‌تواند کاربر را به ثبت‌نام، خرید یا بازدید سایت هدایت کند و نرخ تعامل و تبدیل را بالا ببرد.

شرط‌گذاری در پاسخ هوشمند چه مزیتی دارد؟

با شرط‌گذاری ادامه مسیر براساس ویژگی یا رفتار مخاطب تعیین می‌شود؛ مثلا کاربر ثبت‌نام‌شده پیام متفاوتی دریافت کند. این یعنی تجربه‌ای هدفمند و شخصی‌سازی‌شده.

آیا دایرکت هوشمند اینستاگرام رایگان است؟

اینستاگرام فقط امکان «متن‌های آماده» را برای ارسال دستی می‌دهد. پاسخ خودکار واقعی نیازمند سرویس‌های تخصصی مانند ManyChat یا الپیدان است و به‌صورت اشتراکی ارائه می‌شود. توضیحات بیشتر: دایرکت هوشمند رایگان؟

اتوماسیون با Action و Trigger

اکشن‌ها و تریگرها مشخص می‌کنند «کِی، کجا و چه کاری» انجام شود؛ مثلا بعد از تکمیل فرم، تگ اختصاصی بخورد یا فلو جدیدی اجرا گردد—تعامل فقط واکنشی نیست، فعال و هوشمند است.

تگ‌گذاری و دسته‌بندی کاربران

بر اساس رفتار و علاقه‌مندی‌ها به کاربران تگ بدهید و پیام‌های دقیق و هدفمند ارسال کنید؛ تبلیغات کمتر، تبدیل بیشتر.

فیلدهای سفارشی؛ جمع‌آوری داده‌های کاربردی

ایمیل، موبایل، شهر و… را با فیلدهای سفارشی جمع‌آوری کنید؛ داده‌ها در پروفایل ذخیره می‌شوند و در اتوماسیون‌های بعدی یا خروجی اکسل به‌کار می‌آیند.

فرم‌ساز هوشمند داخل دایرکت

فرم‌های ثبت‌سفارش، رزرو وقت یا دریافت مشاوره را در دایرکت تکمیل کنید؛ پاسخ‌ها ساختاریافته ذخیره و در فلو استفاده می‌شوند.

ساخت منوی ثابت برای پاسخ سریع

با «منوی ثابت»، دسترسی فوری به لیست قیمت، مشاوره یا راهنما می‌دهید؛ سوالات تکراری کمتر می‌شود و مسیر کاربر کوتاه‌تر.

سوالات آغازین (Ice Breakers)

چهار گزینه‌ی شروع مکالمه (مثل «مشاوره»، «ثبت سفارش»، «معرفی محصول») نرخ شروع گفتگو و کیفیت لید را افزایش می‌دهد.

شرط فالو در نقطه‌ی درست

ابتدا ارزش ارائه کنید و سپس شرط فالو را اعمال کنید تا نرخ ادامه مسیر و فالو افزایش یابد.

فالوآپ (پیگیری) خودکار

مسیرهای پیگیری ۷/۱۴/۳۰ روزه بسازید و در زمان مناسب یادآوری کنید؛ مشتری برمی‌گردد و خرید کامل می‌شود.

کامنت هوشمند → گفت‌وگوی خصوصی

با یک کلمه‌ی کلیدی زیر پست، گفتگو را به DM منتقل کنید؛ پاسخ عمومی رندوم هم رفتار طبیعی‌تری ایجاد می‌کند.

پاسخ خودکار به کامنت‌های لایو

هنگام لایو روی کلمات کلیدی حساس شوید و هم‌زمان پاسخ عمومی و پیام خصوصی بفرستید؛ بهترین زمان تبدیل همان لحظه‌ی هیجان است.

ورود به اکسپلور با پاسخ عمومی

پاسخ عمومی هوشمند، تعامل زیر پست را افزایش می‌دهد و سیگنال مثبتی برای الگوریتم اکسپلور می‌فرستد.

ویترین محصول و پیام‌های شخصی‌سازی‌شده

کاروسل تا ۱۰ کارت با تصویر و قیمت + دکمه اقدام؛ با Placeholder نام/جزئیات کاربر را داخل پیام بیاورید تا تجربه شخصی شود و تبدیل بالا برود.

کمپین تبلیغاتی با فیلتر کاربران

براساس Tag/Field کاربران را سگمنت کنید و فقط به مخاطب مناسب کد تخفیف یا پیام کمپین بفرستید؛ اثربخشی چندبرابر.

خروجی ایمیل و شماره موبایل

ایمیل و موبایل جمع‌آوری‌شده را برای پیامک/خبرنامه یا آپلود در پلتفرم‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

تحلیل رفتار و بهینه‌سازی فلو

نرخ پاسخ، کلیک، تکمیل فرم و ریزش هر گره را ببینید و سناریوها را مرتب بهینه کنید؛ هشدار نزدیک شدن به سقف پیام نیز خیال‌تان را راحت می‌کند.

امنیت و اتصال رسمی API

اتصال از طریق Instagram Graph API و ورود امن با Facebook Login؛ داده‌ها رمزنگاری و مطابق استانداردهای Meta نگهداری می‌شوند.

چرا الپیدان؟ مقایسه‌ای کوتاه

برخلاف ابزارهای ساده، الپیدان فلوچارت چندمرحله‌ای، شرط در هر نقطه، فرم‌ساز، سگمنتیشن و آنالیتیکس کامل دارد— یک دستیار بازاریابی هوشمند، نه صرفاً یک ربات پاسخ.

قیمت دایرکت هوشمند اینستاگرام

هزینه به امکانات و سقف پیام بستگی دارد. برای جزئیات به صفحه قیمت دایرکت هوشمند اینستاگرام مراجعه کنید.

راهنمای فعال‌سازی سریع

به elpidan.ir بروید، ثبت‌نام کنید و پیج را امن متصل کنید؛ اولین فلو را در چند دقیقه بسازید و عملکرد را تست کنید.

پرسش و پاسخ

تعداد پرسش تا کنون: 4

سوال شما با موفقیت ثبت شد و به‌زودی توسط کارشناسان الپیدان پاسخ داده خواهد شد.
تیر ۳۱, ۱۴۰۴ سوال کاربر: اسکندری

میشه اطلاعات کاربران مثل شماره موبایل و آدرس و ایمیل و ... رو در این سیستم ذخیره کرد؟ خودمون باید وارد کنیم یا میتونیم در پیامهای اتوماتیک اینستاگرام از مشتری بخواییم که وارد کنه و اتومات ذخیره میشه؟

پاسخ کارشناس الپیدان:

سلام،
بله یکی از امکانات الپیدان امکان تعریف فیلدهای مختلف به صورت نامحدود و فولدر بندی شده توسط شما میباشد. شما میتوانید فیلدهای مختلفی از نوع متن، عدد، تاریخ، موبایل، boolean یا همان بله و خیر را در پلتفرم تعریف کنید و به سه طریق برای یک مشتری فیلد مربوطه را پر کنید:
1- به صورت دستی برای یک مشتری خودتون اون فیلد رو پر کنید
2- در فلوهایی که میسازید در مسیرهای فلو میتوانید یک فیلد را صدا بزنید و آن فیلد را با مقدار مشخصی که خودتان تعریف میکنید برای کاربر پر کنید
3- در فلوهایی که میسازید در مسیرهای فلو میتوانید از مشتری یک سوال بپرسید و تعریف کنید جوابی که ارسال کرد در یک فیلد مشخص ذخیره بشه. به عنوان مثال از مشتری آدرس ایمیل را بخواهید و تعریف کنید که در فیلد به اسم "ایمیل" ذخیره شود.
کاربرد فیلدها فقط ذخیره اطلاعات تماس و آدرس و ... کاربران نیست. با تعریف فیلدهای گوناگون میتوانید فلوهای پیچیده تعریف کنید. به عنوان مثال یک مسابقه 20 سوالی طرح کنید و یک فیلد به نام "امتیاز مسابقه" تعریف کنید که مقدار آن صفر است و به ازای هر پاسخ صحیح کاربر به صورت اتومات 2 امیاز به فیلد اضافه میگردد . در نهایت میتوانید امتیاز کل کاربر از مسابقه را به اون نشان دهید و بسته به امتیاز کسب شده به کاربر جایزه یا درصد تخفیف بدهید.

تیر ۲۸, ۱۴۰۴ سوال کاربر: رجبی

سلام و ارادت
آیا در سیستم شما امکان اینکه ابتدا کاربر را مجبور کنیم که پیج ما رو فالوو کنه و بعد اطلاعات رو براش ارسال کنیم وجود داره؟

پاسخ کارشناس الپیدان:

سلام،
بله. بر خلاف پلتفرمهای دیگه که فقط در ابتدای مکالمه میتونن فالوو اجباری رو چک کنن و از کاربر بخوان که اول پیج را فالوو کنن، در الپیدان شما میتوانید در هر جای فلوچارت خود این کار رو انجام بدهید. حسن اینکار اینست که شما میتوانید ابتدا برای جلب توجه کاربر یک سری اطلاعات برای کاربر ارسال کنید و بعد از اون بخوایید که برای دریافت اطلاعات کاملتر ( مثل فایل کامل آموزشی شما) ابتدا پیج شما رو فالوو کنه و این امر برای تعامل پیج اینستاگرام شما خیلی کاربرد داره.

تیر ۲۷, ۱۴۰۴ سوال کاربر: مهدی ایرانلو

آیا امکاناتی که دایرکت هوشمند منیچت  دارد در این سیستم دایرکت اتومات شما وجود داره؟

پاسخ کارشناس الپیدان:

سلام،
تمامی فیلدهای مفید و پرکاربرد منیچت ، در پلتفرم الپیدان در دسترس میباشد. امکانات خاصی از قبیل فیلدهای سفارشی، برچسب گذاری ، شرط گذاری در بخش فلوها و ....

تیر ۲۷, ۱۴۰۴ سوال کاربر: محمد رستگار

سلام

آیا میشه فیلدهایی مثل آدرس ، شماره تماس ، کد پستی رو به جای اینکه به صورت دستی برای یک کاربر پر کنیم، در داخل فلوها از کاربر بخواییم که این اطلاعات رو وارد کنه و اطاعات به صورت خودکار داخل فیلدهای مربوطه درج بشه ؟

پاسخ کارشناس الپیدان:

سلام، بله ، در داخل فلوها که برای ساخت فلوچارت استفاده میشه میتوند با فراخوانی یک فیلد مقدار داخل فیلد رو برابر با مقداری تنظیم کنید که کاربر وارد کرده.
به عنوان مثال از کاربر میخواهید که شماره تماسش رو تایپ کنه و در فلو تعریف میکند که این شماره را در فیلد شماره تماس کاربر قرار بده.
به این ترتیب به صورت اتوماتیک میتوانید اطالاعت کاربر رو از کاربر پرسیده و ذخیر و نگهداری کنید.

چرا دیده شو را انتخاب کنیم؟
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
مهدیار حسنی
مالک برند پارس شاپ
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
آرش محمدی
مالک برند ایرانی شاپ
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
فرهاد رضایی
مالک برند کفش ملی

چرا  الپیدان را انتخاب کنیم؟

اگر دغدغه پاسخگویی به مخاطبن خود در اینستاگرام را دارید و برای اینکار مجبور به استخدام چندین ادمین اینستاگرام هستید، دسیتار الپیدان اینکار رو به بهترین نحو ممکن برای شما انجام میده و مخاطبان شما رو از نحوه پاسخگویی به آنها شگفت زده میکنه​

اگر به دنبال افزایش تعامل با مخاطبان خود هستید تا با داشتن یک پیج پویا ، رنگ بالایی از اینستاگرام دریافت کنید و پستها و ریلزهای شما به سرعت وارد اکسپلور بشه، دستیار الپیدان بهترین گزینه برای شماست​

اگر میخواهید مخاطبان خود در اینستاگرام را گروه بندی و دسته بندی و آنالیز کنید تا قادر به ارسال پیامهای هدفمند به هر گروه از مخاطبان باشید و به این ترتیب نرخ فروش کالا یا خدماتتان را به سرعت افزایش بدهید، دستیار الپیدان بهترین گزینه برای شماست​

مقالات الپیدان

پاسخ خودکار استوری اینستاگرام
مقالات تخصصی
ادمین الپیدان

پاسخ خودکار استوری اینستاگرام

استوری‌ها پُر‌بازدیدترین نقطهٔ تماس شما با مخاطبان در اینستاگرام هستند؛ اما اگر نتوانید به ریپلای‌ها سریع و دقیق پاسخ بدهید، بخش بزرگی از تعامل و

دایرکت هوشمند manychat منی چت
مقالات تخصصی
ادمین الپیدان

آموزش دایرکت هوشمند Manychat (منی چت )

در دنیای امروز که رقابت در فضای دیجیتال شدیدتر از همیشه شده، داشتن یک دایرکت هوشمند و پاسخ‌گویی سریع به پیام‌های کاربران، نه‌تنها یک مزیت

کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام
مقالات عمومی
ادمین الپیدان

کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام

کاهش هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی هوشمندانه، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که منابع مالی خود را به شکلی بهینه‌تر مدیریت

ارسال پیامهای پیگیری به مخاطبان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.

پاسخگویی هوشمند به کامنتهای اینستاگرام

تگ گذاری و دسته بندی مخاطبان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.

بخش Inbox پیشرفته​

افزایش فروش محصولات و خدمات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز می باشد.

ربات اینستاگرام
پیمایش به بالا